Η εταιρεία Quickco μάζεψε ενδιαφέροντα στατιστικά απ’ όλο τον κόσμο, τα οποία αφορούν τις αναζητήσεις που έγιναν παγκοσμίως σε μάρκες αυτοκινήτων μέσω της γνωστής ιστοσελίδας Google. Μάλιστα, έφτιαξε και τον αντίστοιχο χάρτη, ο οποίος παρουσιάζει ποια μάρκα κυριάρχησε σε κάθε χώρα στον πλανήτη Γη, με την Toyota να κυριαρχεί, καθώς φαίνεται ότι ο κόσμος εμπιστεύεται […]
Η εταιρεία Quickco μάζεψε ενδιαφέροντα στατιστικά απ’ όλο τον κόσμο, τα οποία αφορούν τις αναζητήσεις που έγιναν παγκοσμίως σε μάρκες αυτοκινήτων μέσω της γνωστής ιστοσελίδας Google.
Μάλιστα, έφτιαξε και τον αντίστοιχο χάρτη, ο οποίος παρουσιάζει ποια μάρκα κυριάρχησε σε κάθε χώρα στον πλανήτη Γη, με την Toyota να κυριαρχεί, καθώς φαίνεται ότι ο κόσμος εμπιστεύεται περισσότερο τα οχήματά της.
BMW ψάχνουν οι Έλληνες
Συγκεκριμένα, η ιαπωνική φίρμα είναι πρώτη στις αναζητήσεις σε 74 χώρες, με τη BMW να την ακολουθεί με 51 χώρες, στις οποίες βρίσκεται και η Ελλάδα, τη στιγμή που η γερμανική μάρκα έχει τα ηνία στην Ευρώπη.
Από εκεί και πέρα, ακολουθεί η Hyundai, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η Volkswagen, που θεωρείται η μεγαλύτερη μάρκα παγκοσμίως, ήταν πρώτη στα αποτελέσματα μόνο σε εφτά χώρες.