Οι πολίτες θα αναφέρουν ηλεκτρονικά τα παράπονα τους για τις δημόσιες υπηρεσίες

ΕΛΛΑΔΑ

Οι πολίτες θα αναφέρουν ηλεκτρονικά τα παράπονα τους για τις δημόσιες υπηρεσίες

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Η επίλυση των προβλημάτων των πολιτών και η βελτίωση της καθημερινότητας είναι το μέλημα της δημιουργίας ηλεκτρονικής σελίδας αλλά και τηλεφωνικών γραμμών μέσω των οποίων η κυβέρνηση και το γραφείο του υπουργού Επικρατείας Αλέκου Φλαμπουράρη ζητεί από τους πολίτες να εκφράσουν τις ανησυχίες και τα παράπονά τους σχετικά με την κρατική δομή και λειτουργία. Η […]

10.02.2017 | 16:34

Η επίλυση των προβλημάτων των πολιτών και η βελτίωση της καθημερινότητας είναι το μέλημα της δημιουργίας ηλεκτρονικής σελίδας αλλά και τηλεφωνικών γραμμών μέσω των οποίων η κυβέρνηση και το γραφείο του υπουργού Επικρατείας Αλέκου Φλαμπουράρη ζητεί από τους πολίτες να εκφράσουν τις ανησυχίες και τα παράπονά τους σχετικά με την κρατική δομή και λειτουργία.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

Απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες και ζητάμε τη συμβολή τους για να βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή και κυρίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας.
Παρακαλούμε η επικοινωνία να γίνεται:
• στην ηλεκτρονική σελίδα: kathimerinotita.gov.gr
(μέσω υποβολής φόρμας)
• στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kathimerinotita@ypep.gr
Καθώς επίσης και στα παρακάτω:
• Στα τηλ: 2103385314,φαξ: 2103385317, email: a.flampouraris@parliament.gr

 

Exit mobile version