Αν και απολογήθηκε για τους βαρύτατους χαρακτηρισμούς, ο Πέτρος Τσατσόπουλος επιμένει πως η υπουργός Πολιτισμού χρησιμοποίησε τον θάνατο του Λουκιανού Κηλαηδόνη για να τονίσει την αξία της αριστεράς. Κάνοντας λόγο για «πολιτική απρέπεια και την πολιτική καπηλεία» από μέρους της Λυδίας Κονιόρδου, ο κ. Τσατσόπουλος είπε: «Λυπάμαι και πρέπει να ζητήσω πρώτα απ’ όλα […]
Αν και απολογήθηκε για τους βαρύτατους χαρακτηρισμούς, ο Πέτρος Τσατσόπουλος επιμένει πως η υπουργός Πολιτισμού χρησιμοποίησε τον θάνατο του Λουκιανού Κηλαηδόνη για να τονίσει την αξία της αριστεράς.
Κάνοντας λόγο για «πολιτική απρέπεια και την πολιτική καπηλεία» από μέρους της Λυδίας Κονιόρδου, ο κ. Τσατσόπουλος είπε:
«Λυπάμαι και πρέπει να ζητήσω πρώτα απ’ όλα συγγνώμη από τους οικείους του Λουκιανού Κηλαηδόνη -από την Άννα Βαγενά και από τις κόρες του- διότι την ώρα του πένθους, και από δική μου υπαιτιότητα, η συζήτηση στράφηκε αλλού γι’ αλλού. Λυπάμαι και για τους χαρακτηρισμούς προς την υπουργό Πολιτισμού, ήταν μία έκρηξη οργής.
Αλλά πρέπει να σας πω ότι την βαθύτατα πολιτική απρέπεια και την πολιτική καπηλεία την έκανε η Λυδία Κονιόρδου. Χρησιμοποίησε για λόγους πολύ φτηνής κομματικής εκμετάλλευσης έναν αξιαγάπητο άνθρωπο που μόλις είχε πεθάνει -αξιαγάπητο από όλες τις πολιτικές παρατάξεις- και του έδωσε κομματική ταυτότητα.
Χρησιμοποίησε και μία πάρα πολύ οδυνηρή και δυσάρεστη εμπειρία, όπως ήταν το δημοψήφισμα του 2015, για να μας υπενθυμίσει αυτή την κομματική ταυτότητα. Ένα δημοψήφισμα που πριν καν ξημερώσει η ίδια η κυβέρνηση άλλαξε. Το να θυμίζεις, όπως έκανε η Λυδία, ένα θύμα αυτής της απάτης ανάμεσα στα αναρίθμητα θύματα εκείνης της εκλογικής αναμέτρησης, ένα θύμα που δεν μπορεί να αμυνθεί γιατί δεν είναι πια ανάμεσά μας, νομίζω ότι είναι ο ορισμός του αρχέτυπου της πολιτικής καπηλείας.
Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω δεν θα έκανα όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς προς τη Λυδία Κονιόρδου γιατί βοήθησα να μετατεθεί η συζήτηση από την ουσία της ανάρτησης στους χαρακτηρισμούς».