Πεπειραμένοι αξιωματικοί της Τροχαίας χαρακτηρίζουν «κινούμενη βόμβα» την Πόρσε που εμπλέκεται στο θανατηφόρο τροχαίο στην εθνική Αθηνών – Λαμίας. Νέα δεδομένα δημιουργούν μαρτυρία – κλειδί που αναφέρει καπνό στα λάστιχα και στη συνέχεια για κίνηση με το πλάι ενώ άλλη μαρτυρία που αποκαλύπτει ένα ραντεβού της παρέας των νεαρών λίγο πριν ξεκινήσουν το ταξίδι με την […]
Πεπειραμένοι αξιωματικοί της Τροχαίας χαρακτηρίζουν «κινούμενη βόμβα» την Πόρσε που εμπλέκεται στο θανατηφόρο τροχαίο στην εθνική Αθηνών – Λαμίας.
Νέα δεδομένα δημιουργούν μαρτυρία – κλειδί που αναφέρει καπνό στα λάστιχα και στη συνέχεια για κίνηση με το πλάι ενώ άλλη μαρτυρία που αποκαλύπτει ένα ραντεβού της παρέας των νεαρών λίγο πριν ξεκινήσουν το ταξίδι με την Πόρσε. Εξαιρετικά χρήσιμα αναμένεται να αποδειχθούν και το οπτικό υλικό από τις κάμερες καθώς και τα στοιχεία που μπορούν να συλλέξουν οι ειδικοί από το ίδιο το αυτοκίνητο. Θα δώσουν απάντηση στο γιατί χάθηκε ο έλεγχος και το πολυτελές αυτοκίνητο σκόρπισε τον θάνατο.
Οι υπεύθυνοι που έχουν αναλάβει να διαλευκάνουν την τραγωδία δίνουν σημασία και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ουσιαστικά θέλουν να αναπαραστήσουν το ταξίδι από την αρχή. Έτσι θα εξεταστεί το ενδεχόμενο ο οδηγός να είχε πιει. Υπάρχει μαρτυρία ότι πριν το ταξίδι είχε συναντηθεί με φίλους του σε κατάστημα στην Κηφισιά.
Τα ερωτήματα για τα ελαστικά
Πολύ σημαντικό στοιχείο θεωρείται η κατάσταση των ελαστικών και των φρένων και αυτό καθώς άλλη μαρτυρία λέει ότι λίγο πριν τον μοιραίο ελιγμό και ενώ η Πόρσε κινούνταν με ιλιγγιώδη ταχύτητα στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας άγνωστο γιατί μοιάζει ο οδηγός να πατάει τα φρένα και στη συνέχεια από τα ελαστικά να βγαίνουν καπνοί. Ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά το αυτοκίνητο αρχίζει να ολισθαίνει με το πλάι και ξεκινάει την τρελή και μοιραία πορεία προς το πάρκινγκ.
Αν τα ελαστικά δηλαδή ήταν παλιά και τα φρένα καινούργια και καλοσυντηρημένα υπάρχει το ενδεχόμενο ο οδηγός να έχασε τον έλεγχο. Υπάρχει μάλιστα μαρτυρία που λέει ότι τα ελαστικά είχαν ηλικία 10 ετών. Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μπορεί ο οδηγός να χρειάστηκε να πατήσει απότομα τα φρένα με αποτέλεσμα τα ελαστικά να μην του δώσουν την απαραίτητη επαφή με το έδαφος και να χαθεί ο έλεγχος.
Γιατί όμως χρειάστηκε ο οδηγός να πατήσει απότομα το φρένο; Υπήρξε πρόβλημα με κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Του στάθηκε εμπόδιο; Υπήρχε μπροστά του “αργό” αυτοκίνητο το οποίο δεν είδε μέχρι την τελευταία στιγμή λόγω της υπερβολικής ταχύτητας που είχε αναπτύξει;
Φταίει το οδόστρωμα το οποίο ήταν βρεγμένο; Έπεσε ο οδηγός σε κάποιο “σπρέι” άλλου αυτοκινήτου με αποτέλεσμα έστω και για μερικά δευτερόλεπτα να χάσει από το οπτικό του πεδίο τον δρόμο με αποτέλεσμα να χάσει και την ψυχραιμία του και να πατήσει απότομα φρένο και έτσι να χαθεί ο έλεγχος;
Οι ειδικοί προσπαθούν να καταλάβουν και το εάν ο οδηγός ήταν σε θέση να χειριστεί το αυτοκίνητο με μεγάλη ταχύτητα. Εάν δηλαδή μπορούσε να ελέγξει το αυτοκίνητο όταν χρειαζόταν να κάνει δύσκολους χειρισμούς.
Σε κάθε περίπτωση όλοι συμφωνούν ότι η υπερβολική ταχύτητα ήταν ο πλέον βασικός παράγοντας που οδήγησε στο μοιραίο. Σε κάθε περίπτωση όποιο και αν ήταν το πρόβλημα το αυτοκίνητο θα μπορούσε να ελεγχθεί καλύτερα ή να ακινητοποιηθεί πιο εύκολα εάν η ταχύτητα δεν ήταν τόσο μεγάλη.
Δείτε τα βίντεο