Μια έρευνα αποφαίνεται ότι τα παιδιά που σπαταλούν μεγάλο χρόνο από τη ζωή τους βλέποντας τηλεόραση ή κοιτάζοντας εικονογραφημένα βιβλία είναι λιγότερο χαρούμενα, σε σχέση με τους συνομηλίκους τους, οι οποίοι επιλέγουν να ασχολούνται με άλλες πιο ενεργητικές δραστηριότητες (π.χ. ζωγραφική). Οι επιστήμονες αναφέρουν ότι οι παθητικές δραστηριότητες δεν προσφέρουν ούτε ικανοποίηση στα παιδιά, αλλά ούτε […]
Μια έρευνα αποφαίνεται ότι τα παιδιά που σπαταλούν μεγάλο χρόνο από τη ζωή τους βλέποντας τηλεόραση ή κοιτάζοντας εικονογραφημένα βιβλία είναι λιγότερο χαρούμενα, σε σχέση με τους συνομηλίκους τους, οι οποίοι επιλέγουν να ασχολούνται με άλλες πιο ενεργητικές δραστηριότητες (π.χ. ζωγραφική).
Οι επιστήμονες αναφέρουν ότι οι παθητικές δραστηριότητες δεν προσφέρουν ούτε ικανοποίηση στα παιδιά, αλλά ούτε ενισχύουν τις ικανότητες ή δεξιότητές τους.
Στη περίπτωση της τηλεόρασης δε, η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι αυτή έχει αρνητικές επιδράσεις στα επίπεδα ευτυχίας και χαράς που βιώνουν τα παιδιά, καθώς συνεπάγεται ελάχιστη αλληλεπίδραση.
Σύμφωνα με τους ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Μ. Βρετανίας, τα παιδιά που συμμετέχουν ενεργά σε παιχνίδια, αναπτύσσουν καλύτερα τις κινητικές δεξιότητές τους και την ομιλία τους και είναι πιο ευτυχισμένα.