Στο πένθος έχουν βυθιστεί οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας ενώ οι υπεύθυνοι προσπαθούν να διαλευκάνουν το τι προκάλεσε την τραγωδίας με το ελικόπτερο ΗU-1U («Χιούι»). Η πρώτη κατάθεση της μοναδικής που διασώθηκε από την πτώση, Βασιλικής Πλεξίδα έδωσε πολύτιμα στοιχεία. Την ίδια ώρα σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατίας» ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου φέρεται ότι […]
Στο πένθος έχουν βυθιστεί οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας ενώ οι υπεύθυνοι προσπαθούν να διαλευκάνουν το τι προκάλεσε την τραγωδίας με το ελικόπτερο ΗU-1U («Χιούι»). Η πρώτη κατάθεση της μοναδικής που διασώθηκε από την πτώση, Βασιλικής Πλεξίδα έδωσε πολύτιμα στοιχεία.
Την ίδια ώρα σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατίας» ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου φέρεται ότι είχε ζητήσει από την 1η Στρατιά άδεια για να πραγματοποιήσει την πτήση στις 10 το πρωί (αντί στις 07:30) λόγω της πρόγνωσης του καιρού – η άδεια όμως αυτή, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν δόθηκε, με τα τραγικά αποτελέσματα.
Οπως αναφέρουν πληροφορίες, που επικαλείται η «Εφημερίδα των Συντακτών», στους αεροπορικούς χάρτες της Πολεμικής Αεροπορίας, όπου σημειώνονται τα ύψη στα οποία με ασφάλεια μπορεί να πετάξει ένα πτητικό μέσο, ορίζονται ως όριο ασφαλείας στη συγκεκριμένη περιοχή τα 7.200 πόδια από την επιφάνεια της θάλασσας.
Με δεδομένο ότι ορισμένες περιοχές του Σαρανταπόρου βρίσκονται σε υψόμετρο 3.500 πόδια και με δεδομένη τη νέφωση, η βάση της οποίας ήταν σε ύψος μόλις 50ο ποδών από το έδαφος, έμπειροι αξιωματικοί της Αεροπορίας ανέφεραν ότι η πτήση ήταν παρακινδυνευμένη και γι’ αυτό θα πρέπει να εκτιμηθεί πρώτα ο βαθμός αναγκαιότητάς της και μετά να διερευνηθεί αν σημειώθηκε κάποιο λάθος από τους χειριστές του ελικοπτέρου, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πετούν σε χαμηλό έδαφος.