Κατά την κυβέρνηση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας υποβολής παραπόνων υποβλήθηκαν 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια. Πιο αναλυτικά, βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:
Υπουργείο | Παράπονα |
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης
και Κοινωνικής Αλληλεγγύης |
274 |
Οικονομικών | 99 |
Υγείας | 89 |
Εσωτερικών | 68 |
Υποδομών και Μεταφορών | 55 |
Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 45 |
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων | 43 |
Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης | 40 |
Οικονομίας και Ανάπτυξης | 25 |
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων | 24 |
Διοικητικής Ανασυγκρότησης | 22 |
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων | 19 |
Μεταναστευτικής Πολιτικής | 13 |
Πολιτισμού και Αθλητισμού | 6 |
Εθνικής Άμυνας | 5 |
Εξωτερικών | 4 |
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής | 4 |
Τουρισμού | 4 |
Σύνολο | 839 |
Η κυβέρνηση τονίζει ότι «οι υπηρεσίες της έχουν προωθήσει τα παραπάνω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων». Η επικοινωνία των πολιτών γίνεται στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις kathimerinotita@ypep.gr, ypep.co@ypep.gr και a.flampouraris@parliament.gr, χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας. Για διευκρινήσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:
- 210 33 85 314
- 210 33 85 305
- 210 33 85 100,
καθώς επίσης και στα φαξ:
- 210 33 85 317
- 210 33 85 210
- 210 33 85 109.