Πιο ωραία παρουσιάζουν τη ζωή τους οι περισσότεροι στα κοινωνικά μέσα προσπαθώντας να συγκεντρώσουν όσο πιο πολλά «likes» μπορούν και να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους.
Νέα έρευνα της Kaspersky Lab φανερώνει ότι ένας στους δέκα παραποιεί την αλήθεια, στον βωμό των «likes».
Οι άνδρες είναι πιο πιθανό να αναρτήσουν προσωπικές τους πληροφορίες σε σύγκριση με τις γυναίκες. Ένας στους δέκα (9%) θα αναρτούσε μία προσωπική του γυμνή φωτογραφία σε σύγκριση με μόλις 5% των γυναικών.
Επίσης, το 13% των ανδρών θα αναρτούσε φωτογραφία φίλου που φοράει κάτι αποκαλυπτικό.
Για να τραβήξουν την προσοχή και να εξασφαλίσουν έναν σημαντικό αριθμό «likes», περίπου ένας στους δέκα (12%) προσποιείται ότι είναι «κάπου» ή κάνει «κάτι», το οποίο μπορεί να μην είναι απόλυτα αληθές.
Για τους άνδρες, το νούμερο αυτό ανέρχεται στο 14%, γεγονός που δηλώνει ότι αρκετοί θα προτιμούσαν να προσελκύσουν την προσοχή των υπολοίπων στα social media παρά να μοιραστούν μια ρεαλιστική απεικόνιση της ζωής τους.
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι άνδρες είναι ευαίσθητοι σχετικά με τον αριθμό των «likes» που συγκεντρώνουν στα social media και είναι περισσότερο πρόθυμοι σε σύγκριση με τις γυναίκες να αποκαλύψουν κάτι ντροπιαστικό ή εμπιστευτικό για τους συνεργάτες, τους φίλους ή τους εργοδότες τους.
Το 14% των ανδρών δηλώνει πως θα αποκάλυπτε κάτι εμπιστευτικό για κάποιον συνεργάτη σε σύγκριση με το 7% των γυναικών, το 13% είναι πρόθυμο να αναρτήσει κάτι εμπιστευτικό για τον εργοδότη του και το 12% θα αποκάλυπτε κάτι ντροπιαστικό για κάποιον φίλο του συγκρινόμενο με το 6% των γυναικών.
Οι άνδρες στεναχωριούνται εάν δεν συγκεντρώσουν τα «likes» που επιθυμούν.
Το 24% των ανδρών ανησυχεί μήπως τα «like» στις δημοσιεύσεις τους είναι λίγα και θεωρηθούν από τους φίλους τους μη δημοφιλείς, σε σύγκριση με το 17% των γυναικών.
Το 29% των ανδρών παραδέχεται πως θυμώνει αν κάποιος που έχει σημασία γι’ αυτούς δεν κάνει «like» στις δημοσιεύσεις του.
Οι άντρες παρουσιάζουν τον εαυτό τους και τους φίλους τους υπό ένα πιο «επικίνδυνο» πρίσμα, το οποίο, σύμφωνα με τη δρα Astrid Carolus, ψυχολόγο των μέσων στο Πανεπιστήμιο του Würzburg, «ευθυγραμμίζεται με την παραδοχή ότι οι άνδρες δεν επικεντρώνονται τόσο στην κοινωνική αρμονία και είναι μάλλον πιο πρόθυμοι να πάρουν ρίσκα».
Έτσι, το 15% των ανδρών αποκάλυψε ότι θα δημοσίευε μια φωτογραφία φίλων υπό την επήρεια αλκοόλ σε σύγκριση με το 8% των γυναικών, το 12% θα δημοσίευε φωτογραφία με αποκαλυπτικά ρούχα και το 9% των ανδρών είναι έτοιμο να δημοσιεύσει ακόμη και μια γυμνή φωτογραφία του σε σύγκριση με το μόλις 5% των γυναικών.