Συνήθως όταν οι άνθρωποι δέχονται προσβολές, τις επιστρέφουν σε πολύ χειρότερο βαθμό. Ωστόσο υπάρχουν και οι άλλοι, που δεν ενδιαφέρονται να πέσουν στο επίπεδο εκείνου που τους θίγει και βλέπουν την αρνητική κουβέντα ως πρόκληση. Θυμώνουν, αλλά στο τέλος χαμογελάνε ειρωνικά και βάζουν μπροστά το πείσμα. Αυτό έκανε ο ιδιοκτήτης μιας εταιρίας τρακτέρ, όταν δέχθηκε […]
Συνήθως όταν οι άνθρωποι δέχονται προσβολές, τις επιστρέφουν σε πολύ χειρότερο βαθμό. Ωστόσο υπάρχουν και οι άλλοι, που δεν ενδιαφέρονται να πέσουν στο επίπεδο εκείνου που τους θίγει και βλέπουν την αρνητική κουβέντα ως πρόκληση.
Θυμώνουν, αλλά στο τέλος χαμογελάνε ειρωνικά και βάζουν μπροστά το πείσμα.
Αυτό έκανε ο ιδιοκτήτης μιας εταιρίας τρακτέρ, όταν δέχθηκε μια προσβολή από τον ιδρυτή της Φερράρι.
Ο Φερούτσο Λαμποργκίνι ήταν ο ιδιοκτήτης της εταιρίας τρακτέρ Lamborghini Trattori S.p.A., που κατασκεύαζε τρακτέρ από στρατιωτικά υλικά.
Μάλιστα, είχε εργαστεί ως μηχανικός για την Πολεμική Αεροπορία κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και θεωρείτο «μάγος» στην επισκευή μηχανών αυτοκινήτων και τον μηχανικό αυτοσχεδιασμό.
«Όταν τελείωσε ο πόλεμος, ο Λαμποργκίνι άνοιξε ένα μικρό μαγαζί επισκευής μοτοσικλετών και αυτοκινήτων, κάπου στη Βόρεια Ιταλία. Αρχικά, ο Λαμποργκίνι ήθελε να αγοράσει περισσότερες στρατιωτικές μηχανές και στη συνέχεια να αναδιαμορφώσει τα τρακτέρ. Εκείνη την εποχή, ο Λαμποργκίνι ζούσε σε μια αγροτική περιοχή και τέτοια οχήματα ήταν απαραίτητα», γράφει το Today I Found Out.
Το μαγαζάκι έκανε καιρό να πάρει μπροστά, όμως μετά από σκληρή δουλειά επεκτάθηκε και στην παραγωγή θερμαντήρων καυσίμων πετρελαίου και μονάδων κλιματισμού.
Ο Φερούτσο Λαμποργκίνι κατασκεύαζε τρακτέρ πριν αρχίσει να φτιάχνει γρήγορα αυτοκίνητα.
Ο Λαμποργκίνι, κάτοχος της Ferrari 250 GT, απέκτησε τόσα χρήματα που μπορούσε να έχει ό.τι θέλει. Λάτρευε τα γρήγορα αυτοκίνητα και ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη, τον έστειλε στον Έντσο Φερράρι.
Εκείνος, όταν άκουσε τις ανησυχίες του Λαμποργκίνι του είπε: «Το πρόβλημα δεν είναι το αυτοκίνητο, αλλά ο οδηγός».
Ο Λαμποργκίνι πείσμωσε, παρά προσβλήθηκε από το πικρόχολο σχόλιο που δέχτηκε.
Ήξερε πως μπορεί και αποφάσισε να φτιάξει το δικό του αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας έναν κινητήρα V12.
Στη συνέχεια, ίδρυσε ένα μικρό εργοστάσιο στην Sant’Agata με την βοήθεια του Τζιότο Μπιτσαρίνι, του Φράνκο Σκαλιόνε και του Τζιαν Πάολο Νταλάρα, πρώην υπαλλήλων της Φερράρι, που ήταν πλέον δικοί του υπάλληλοι.
Στόχος, ήταν ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να πιάσει τα 240 χλμ/ώρα.
Έτσι απλά. Μία προσβολή, έφερε στον κόσμο την ξακουστή και απόλυτα ερωτεύσιμη Λαμποργκίνι.
Παρόλα αυτά, έχει δηλώσει ότι δεν έκανε τίποτα νέο, παρά μόνο εξέλιξε ιδέες άλλων!
Ο ταύρος στο σήμα του αυτοκινήτου συμβολίζει το ζώδιο του Λαμποργκίνι, που ήταν ταύρος.