Αν ρωτούσατε κάποιον γιατί πρέπει να κάνετε σεξ, οι απαντήσεις δεν θα τελείωναν ποτέ. Αυτό που μέχρι τώρα όμως δεν ήταν πολύ γνωστό, είναι πως το σεξ, ενισχύει την εγκεφαλική μας δύναμη, επιβραδύνοντας τις αρνητικές συνέπειες που μπορεί να φέρνει ο χρόνος. Με άλλα λόγια, γερνάμε μέσα στη νιότη! Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα μία φυσιολογική […]
Αν ρωτούσατε κάποιον γιατί πρέπει να κάνετε σεξ, οι απαντήσεις δεν θα τελείωναν ποτέ.
Αυτό που μέχρι τώρα όμως δεν ήταν πολύ γνωστό, είναι πως το σεξ, ενισχύει την εγκεφαλική μας δύναμη, επιβραδύνοντας τις αρνητικές συνέπειες που μπορεί να φέρνει ο χρόνος.
Με άλλα λόγια, γερνάμε μέσα στη νιότη!
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα μία φυσιολογική σεξουαλική επαφή βελτιώνει το λεξιλόγιό των ανθρώπων που είναι πάνω από 50 χρονών αλλά και την οπτική τους αναγνωρισιμότητα.
Ο επικεφαλής της μελέτης, Dr. Hayley Wright από το Πανεπιστήμιο του Coventry δήλωσε:
«Οι άνθρωποι δεν θέλουν να πιστέψουν ότι οι ηλικιωμένοι έχουν σεξουαλική επαφή, αλλά πρέπει να ανατρέψουμε αυτή την αντίληψη σε κοινωνικό επίπεδο και να δούμε τα οφέλη που μπορεί να έχει η σεξουαλική δραστηριότητα σε άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών, πέρα από τις γνωστές επιδράσεις που έχει στη σεξουαλική υγεία αλλά και στη γενική ευημερία».
Ερευνητές από τα πανεπιστήμια του Coventry και της Oxford ανέλυσαν 28 άνδρες και 45 γυναίκες ηλικίας 50-83 ετών.
Οι συμμετέχοντες, κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τη σεξουαλική τους δραστηριότητα, τον τελευταίο χρόνο.
Στη συνέχεια πήραν μέρος σε μια δοκιμασία που μετράει τη λειτουργία του εγκεφάλου.
Αυτό περιελάμβανε μια «δοκιμασία λεκτικής ευχέρειας», η οποία απαιτούσε από τους συμμετέχοντες να αναφέρουν όσα ζώα μπορούσαν μέσα σε διάρκεια ενός λεπτού.
Στη συνέχεια κλήθηκαν να αναφέρουν όσες περισσότερες λέξεις μπορούσαν που ξεκίναγαν από συγκεκριμένο γράμμα της αλφαβήτου, ενώ τους ζητήθηκε να αντιγράψουν και ένα περίπλοκο σχέδιο.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι έκαναν περισσότερο σεξ είχαν μεγαλύτερη ευχέρεια στη δοκιμασία λεκτικής ευελιξίας, ενώ παρουσίασαν και μεγαλύτερη ικανότητα στο να αντιλαμβάνονται τα αντικείμενα και τους χώρους μεταξύ τους.