Χάος επικρατεί με τα ανασφάλιστα οχήματα, με το ζήτημα να καταντά «κυπριακό» και οι αρμόδιοι να μην μπορούν να βάλουν τάξη. Νέοι έλεγχοι φέρνουν στο φως εξοργιστικά πράγματα. Κάποια από ανασφάλιστα οχήματα έχουν αποσυρθεί ή ανακυκλωθεί και λόγω καθυστερήσεων στις υπηρεσίες του υπουργείου μεταφορών εμφανίζονται να κυκλοφορούν ακόμα ανασφάλιστα. Την ίδια ώρα δεν λείπουν και οι […]
Χάος επικρατεί με τα ανασφάλιστα οχήματα, με το ζήτημα να καταντά «κυπριακό» και οι αρμόδιοι να μην μπορούν να βάλουν τάξη.
Νέοι έλεγχοι φέρνουν στο φως εξοργιστικά πράγματα. Κάποια από ανασφάλιστα οχήματα έχουν αποσυρθεί ή ανακυκλωθεί και λόγω καθυστερήσεων στις υπηρεσίες του υπουργείου μεταφορών εμφανίζονται να κυκλοφορούν ακόμα ανασφάλιστα. Την ίδια ώρα δεν λείπουν και οι κομπίνες με χαρτιά μαϊμού από επιτήδειους.
Μέχρι και η Περιφέρεια Αττικής έβγαλε οδηγίες για τα ανασφάλιστα οχήματα μετά τα ραβασάκια του υπουργείου Oικονομικών σε 1 εκατομμύριο ιδιοκτήτες που έλαβαν τα πρόστιμα των 250 ευρώ.
Σε πολλές περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες που απέσυραν ή ανακύκλωσαν το αυτοκίνητό τους και δεν προσκόμισαν τη βεβαίωση κλήθηκαν να πληρώσουν πρόστιμο. Ενώ δεν είναι λίγες και οι μη εξουσιοδοτημένες εταιρείες που είναι αμφίβολο αν ανακυκλώνουν το αυτοκίνητο όταν το παίρνουν από τον ιδιοκτήτη ή αν τα χαρτιά που δίνουν είναι έγκυρα.
«Όταν ένα αυτοκίνητο, ένα όχημα παραδοθεί σε μια εξουσιοδοτημένη από εμάς εταιρεία η εγκατάσταση της υπηρεσίας εκδίδει ένα πιστοποιητικό καταστροφής. Είναι αυτό το έγγραφό που βλέπετε εδώ. Το πιστοποιητικό καταστροφής πιστοποιεί από εμάς προς την πολιτεία ότι αυτό το αντικείμενο, αυτό το όχημα έχει καταστραφεί. Ακολούθως τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας τα παραδίδει στην διεύθυνση μεταφορών της περιοχής της δηλαδή στο υπουργείο μεταφορών και παίρνει έναν αριθμό πρωτοκόλλου αυτό το που βλέπετε εδώ το οποίο πιστοποιεί ότι αυτά τα έγγραφα έχουν παραδοθεί αυτά τα έγγραφα στην διεύθυνση μεταφορών. Ακολούθως η διεύθυνση μεταφορών προχωρεί στη διαγραφή αυτού του οχήματος από τα αρχεία τα δικά της και από τα αρχεία της εφορίας» εξηγεί ο γενικός διευθυντής εναλλακτικής διαχείρισης οχημάτων Ελλάδος, Επαμεινώντας Βονάζουντας.
Οι ιδιοκτήτες που έχουν πάει για ανακύκλωση τα οχήματά τους πρέπει να προσκομίσουν στις υπηρεσίες της μεταφορών της περιφέρειας το πιστοποιητικό καταστροφής όπως και στις περιπτώσεις κλοπής και μεταβίβασης για να μην βρεθούν προ εκπλήξεων.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ιδιοκτήτη που κλήθηκε να πληρώσει πρόστιμο για μια μεταβίβαση οχήματος του πατέρα του που έγινε πριν 32 χρόνια και δεν καταχωρήθηκε.