Αθήνα

°C

kairos icon

Τετάρτη

27

Νοεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / PLUS / Eννέα “βρώμικα” μυστικά των καταστημάτων με ρούχα, που δεν θα σας πει ποτέ κανείς
PLUS

Eννέα “βρώμικα” μυστικά των καταστημάτων με ρούχα, που δεν θα σας πει ποτέ κανείς

Συχνά, τα καταστήματα ρούχων χρησιμοποιούν διάφορα κόλπα για να μας κάνουν να αγοράσουμε περισσότερα πράγματα. Διαβάστε παρακάτω 10 πράγματα, που κανένας πωλητής δε θα σας αποκαλύψει ποτέ. Οι εκπτώσεις ωφελούν τα μαγαζιά, όχι τους πελάτες Οι εκπτώσεις είναι ένας τρόπος να μας κάνουν να αγοράσουμε πράγματα που δεν θα σκεφτόμασταν ποτέ να αγοράσουμε. Λίγοι μπορούν […]

Two-Women-Shopping

Συχνά, τα καταστήματα ρούχων χρησιμοποιούν διάφορα κόλπα για να μας κάνουν να αγοράσουμε περισσότερα πράγματα. Διαβάστε παρακάτω 10 πράγματα, που κανένας πωλητής δε θα σας αποκαλύψει ποτέ.

Οι εκπτώσεις ωφελούν τα μαγαζιά, όχι τους πελάτες

Οι εκπτώσεις είναι ένας τρόπος να μας κάνουν να αγοράσουμε πράγματα που δεν θα σκεφτόμασταν ποτέ να αγοράσουμε. Λίγοι μπορούν να αντισταθούν στον πειρασμό να αγοράσουν κάτι που είναι σε προσφορά. Αλλά τι είναι πραγματικά οι εκπτώσεις; Μερικές φορές, τα μαγαζιά ανεβάζουν επίτηδες τις τιμές λίγο πριν τις εκπτώσεις, για να ανακοινώσουν λίγο αργότερα τις φθηνότερες τιμές και να προσελκύσουν κόσμο. Οι διαφημίσεις και οι βιτρίνες μπορεί να αναφέρουν εκπτώσεις έως και 70%, αλλά αν μπείτε μέσα στο μαγαζί, μπορεί να δείτε μόνο ένα προϊόν με αυτή την έκπτωση, ενώ η έκπτωση σε όλα τα υπόλοιπα προϊόντα δεν θα ξεπερνάει το 10%.

Ίδια νούμερα μπορεί να είναι πολύ μεγάλα ή πολύ μικρά, ανάλογα με την εταιρία

Διαφορετικοί κατασκευαστές έχουν διαφορετικές κλίμακες μεγέθους. Οπότε, στη μια εταιρία μπορεί να σας κάνει το small, ενώ στην άλλη, να μπαίνετε με το ζόρι στο medium. Μερικές εταιρίες μειώνουν επίτηδες το μέγεθος των ρούχων, για να κάνουν το γυναικείο καταναλωτικό κοινό να αγοράζει πιο εύκολα.

sale-wome-love-shopping-.jpg

Η συνεργασία με έναν γνωστό σχεδιαστή δεν εγγυάται την ποιότητα

Οι μεγάλες εταιρίες συνεργάζονται κατά καιρούς με γνωστούς σχεδιαστές, για να βγάλουν μια σειρά ρούχων. Ο στόχος τους είναι να κάνουν τους καταναλωτές νια πληρώσουν περισσότερα χρήσιμα για «αποκλειστικά» προϊόντα. Ωστόσο, το μόνο που αλλάζει σε αυτά είναι η περιορισμένη διαθεσιμότητά τους, γιατί κατά τα άλλα δε διαφέρουν από τα υπόλοιπα ρούχα της εταιρίας.

Το τμήμα με τα εκπτωσιακά είναι επίτηδες ακατάστατο

Αυτό γίνεται επίτηδες, για να νιώσει χαρούμενος ο καταναλωτής που βρήκε μια προσφορά και να τρέξει να την αγοράσει αμέσως.

Στη βιομηχανία της ένδυσης χρησιμοποιούνται βλαβερά χημικά

Ακόμα και αν η ετικέτα του ρούχου αναφέρει ότι είναι 100% φυσικό, μπορεί να είναι επιβλαβές για την υγεία. Η βιομηχανία της ένδυσης περιέχει χημικά, που δεν μπορούν να εντοπιστούν αν δε γίνουν συγκεκριμένες εργαστηριακές εξετάσεις. Κάποιες χημικές ουσίες μπορεί να εξυπηρετούν το σχεδιαστή να πάρει το χρώμα που θέλει, ενώ άλλες μπορεί να προστατεύουν τα ρούχα από έντομα και μούχλα. Να πλένετε πάντα τα καινούργια σας ρούχα πριν τα φορέσετε.

Τα συνθετικά κοστίζουν το ίδιο με τα βαμβακερά

Οι κατασκευαστές συχνά ανεβάζουν επίτηδες τις τιμές στα συνθετικά ρούχα, για να παρακινήσουν τους πελάτες να αγοράσουν πιο ακριβά ρούχα από φυσικά υφάσματα. Έτσι, ο πελάτης θεωρεί ότι ένα βαμβακερό μπλουζάκι δεν είναι τόσο ακριβό σε σύγκριση με ένα συνθετικό και το αγοράζει χωρίς δεύτερη σκέψη.

women-shopping

Τα ρούχα σχεδιαστών είναι χειρότερης ποιότητας στα άουτλετ σε σχέση με τα κανονικά μαγαζιά

Πολλές φορές, τα ρούχα και τα αξεσουάρ που υπάρχουν στα άουτλετ, μπορεί να έχουν μόνο το όνομα του σχεδιαστή και να μην έχουν καμία σχέση με την ποιότητα. Οι ακριβές μάρκες χρησιμοποιούν αυτό το κόλπο, για να αποκομίσουν κέρδος από το καταναλωτικό κοινό που δεν μπορεί να αγοράσει τα ακριβά προϊόντα τους.

Προϊόντα κακής ποιότητας

Αυτός είναι ο στόχος των κατασκευαστών: να φτιάχνουν φθηνά ρούχα που χαλάνε εύκολα, για να κάνουν τους καταναλωτές να αγοράσουν σύντομα καινούργια.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις