– του Αντώνη Γεωργακόπουλου Η Πρέμιερ λιγκ από τη φετινή χρονιά, επιτρέπει στις ομάδες να τοποθετήσουν και δεύτερο όνομα χορηγού πάνω στη φανέλα τους, και συγκεκριμένα στο μανίκι τους. 9 ομάδες έχουν ήδη συμφωνήσει με εταιρίες, με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να αναμένεται να γίνει η 10η. Συγκεκριμένα, βρίσκεται πολύ κοντά στο να συμφωνήσει με […]
– του Αντώνη Γεωργακόπουλου
Η Πρέμιερ λιγκ από τη φετινή χρονιά, επιτρέπει στις ομάδες να τοποθετήσουν και δεύτερο όνομα χορηγού πάνω στη φανέλα τους, και συγκεκριμένα στο μανίκι τους.
9 ομάδες έχουν ήδη συμφωνήσει με εταιρίες, με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να αναμένεται να γίνει η 10η.
Συγκεκριμένα, βρίσκεται πολύ κοντά στο να συμφωνήσει με την εφαρμογή διαδικτυακού φλερτ, Tinder, έναντι του ποσού των 15.000.000 ευρώ.
Η εταιρία, πιστεύει πως με αυτό τον τρόπο η εφαρμογή θα γίνει ευρέως γνωστή στο αντρικό κοινό και θα τους αποφέρει αύξηση στα έσοδα.
Η Νάπολι, είναι η πρώτη ομάδα η οποία υπέγραψε με τον κολοσσό των διαδικτυακών γνωριμιών.