Αθήνα

°C

kairos icon

Κυριακή

24

Νοεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΕΞΩΦΥΛΛΟ / Έρχονται ραγδαίες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας- Αυξήσεις έως και… 200%!
ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Έρχονται ραγδαίες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας- Αυξήσεις έως και… 200%!

Τα πάνω κάτω αναμένεται να φέρει ο νέος τρόπος μετρήσεων των εκπομπών ρύπων CO2, που αναμένεται να εφαρμοστεί σε όλη την Ε.Ε. από το φθινόπωρο. Έτοιμη και η κυβέρνηση να προβεί σε αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, όπως ανακοίνωσε η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, γιατί με τη νέα εφαρμογή των μετρήσεων υπάρχει ο κίνδυνος σε συγκεκριμένα […]

traffic

Τα πάνω κάτω αναμένεται να φέρει ο νέος τρόπος μετρήσεων των εκπομπών ρύπων CO2, που αναμένεται να εφαρμοστεί σε όλη την Ε.Ε. από το φθινόπωρο.

Έτοιμη και η κυβέρνηση να προβεί σε αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, όπως ανακοίνωσε η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, γιατί με τη νέα εφαρμογή των μετρήσεων υπάρχει ο κίνδυνος σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα και όχι απαραίτητα μεγάλα, η αύξηση να αγγίξει το 200%.

Το νέο σύστημα μέτρησης α εφαρμοστεί από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο του 2018. Σύμφωνα μ’ αυτόν οι εκπεμπόμενοι ρύποι θα είναι πιο κοντά στη πραγματικότητα – στα δεδομένα μετακίνησης των Ευρωπαίων- οπότε κατά προέκταση αναμένεται αύξηση των ανακοινώσιμων τιμών από 5 έως και 30%, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.

Άρα θα αυξηθούν και οι όποιοι φόροι σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων στα αυτοκίνητα αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας.

teli

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα ανακοινώσουν δύο τιμές εκπομπών CO2, βάζοντας τις αγορές σε μία μεταβατική περίοδο. Η μία θα είναι η ισχύουσα και η δεύτερη αυτή που θα προκύπτει με το νέο τρόπο μέτρησης. Σε αυτό το μεταβατικό διάστημα η κάθε κυβέρνηση θα μπορεί να επιλέξει ποια λίστα θα λαμβάνει υπόψη για την επιβολή των φόρων.

Σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, τα αυτοκίνητα που αναμένεται να επιβαρυνθούν πολύ περισσότερο από τις συγκεκριμένες αλλαγές είναι αυτά με κινητήρα βενζίνης και λιγότερο με αυτά του πετρελαίου, αφού οι δεύτεροι εκπέμπουν λιγότερους C02 σε σχέση με τους πρώτους.

Σήμερα για τον υπολογισμό της εργοστασιακής κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων χρησιμοποιείται ένα πρωτόκολλο που όπως έχει αποδειχτεί διαφέρει από την πραγματικότητα κίνησης των οχημάτων στους δρόμους και έτσι τα εργοστασιακά νούμερα έχουν αποκλίσεις στις εκπομπές ρύπων και στην κατανάλωση, από ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Παράλληλα, μετά και τα πρόσφατα σκάνδαλα παραποίησης των εκπεμπόμενων ρύπων κινητήρων πετρελαίου, οδήγησαν τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν τις πρωτοβουλίες και να αλλαχτεί ο τρόπος μέτρησης των ρύπων.

 

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις