To υπουργείο Παιδείας προσανατολίζεται σε εξετάσεις «ενδοσχολικού τύπου» και εξέταση σε 4 μαθήματα, όσον αφορά τον νέο τύπο Πανελληνίων Εξετάσεων. Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Καθημερινή», στόχος είναι η μείωση του όγκου της σχολικής ύλης και λιγότερα μαθήματα στις δυο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, που θα διδάσκονται σε περισσότερες ώρες. Τα 4 μαθήματα θα είναι η Γλώσσα, δυο μαθήματα προσανατολισμού με βάση την κατεύθυνση […]
To υπουργείο Παιδείας προσανατολίζεται σε εξετάσεις «ενδοσχολικού τύπου» και εξέταση σε 4 μαθήματα, όσον αφορά τον νέο τύπο Πανελληνίων Εξετάσεων.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Καθημερινή», στόχος είναι η μείωση του όγκου της σχολικής ύλης και λιγότερα μαθήματα στις δυο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, που θα διδάσκονται σε περισσότερες ώρες.
Τα 4 μαθήματα θα είναι η Γλώσσα, δυο μαθήματα προσανατολισμού με βάση την κατεύθυνση των σπουδών π.χ. Μαθηματικά και Φυσική ή Αρχαία και Ιστορία κι ένα μάθημα επιλογής π.χ. Βιολογία, που θα επιτρέπει τη διεύρυνση του πεδίου σχολών εισαγωγής. Επιδιώκεται, ακόμα, να υπάρχουν μόνο 2 κατευθύνσεις σπουδών, η θεωρητική και η θετική, ενώ ενδεχομένως να μην υπάρχει η οικονομική.
Για το εθνικό απολυτήριο θα μετρούν οι βαθμοί του πρώτου τετράμηνου, οι οποίοι θα προκύπτουν και μέσω εργασιών των μαθητών, και οι βαθμοί του δευτέρου τετράμηνου, οι οποίοι θα προκύπτουν από τις πανελλήνιες εξετάσεις στα τέσσερα προαναφερθέντα μαθήματα.
Για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ θα μετρούν περισσότερο οι βαθμοί του β’ τετράμηνου, χωρίς ωστόσο, να έχει προσδιοριστεί το ποσοστό βαρύτητας μεταξύ των τετράμηνων.
Εξετάζεται, επίσης, αν θα υπάρχει πολλαπλασιασμός της βαθμολογίας κάποιων μαθημάτων με συντελεστή.