Σιδεράκια στα δόντια, ουλές στο πρόσωπο και το σώμα, τατουάζ, ελαφρύς στραβισμός, ένα μεγάλο ενωμένο φρύδι να “στολίζει” περίεργα και μοναδικά ένα πανέμορφο πρόσωπο: οι πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Diesel είναι μοναδικοί. Όλες οι ατέλειες αποθεώνονται στο “Go with the flaw”, που παίζει με την παρήχηση της αγγλικής λέξης “flow” (ρεύμα), αλλά η […]
![gowiththeflaw](https://www.alphafreepress.gr/wp-content/uploads/2017/09/gowiththeflaw-640x360.jpg)
Σιδεράκια στα δόντια, ουλές στο πρόσωπο και το σώμα, τατουάζ, ελαφρύς στραβισμός, ένα μεγάλο ενωμένο φρύδι να “στολίζει” περίεργα και μοναδικά ένα πανέμορφο πρόσωπο: οι πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Diesel είναι μοναδικοί.
Όλες οι ατέλειες αποθεώνονται στο “Go with the flaw”, που παίζει με την παρήχηση της αγγλικής λέξης “flow” (ρεύμα), αλλά η ορθογραφία αλλάζει το νόημα σε ελάττωμα.
Στο επίκεντρο της καμπάνιας είναι η ταινία μικρού μήκους του François Rousselet, του Γάλλου σκηνοθέτη, με πρωταγωνιστές νεαρούς ανθρώπους.
Μάλιστα η Diesel φρόντισε να σβήσει όλα τα προηγούμενα posts από τον λογαριασμό της στο Instagram και να κάνει μία νέα αρχή.
![AlphaFreePress](https://www.alphafreepress.gr/wp-content/themes/whsk_alpha_new/common/imgs/logo-min.png)