Σιδεράκια στα δόντια, ουλές στο πρόσωπο και το σώμα, τατουάζ, ελαφρύς στραβισμός, ένα μεγάλο ενωμένο φρύδι να “στολίζει” περίεργα και μοναδικά ένα πανέμορφο πρόσωπο: οι πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Diesel είναι μοναδικοί. Όλες οι ατέλειες αποθεώνονται στο “Go with the flaw”, που παίζει με την παρήχηση της αγγλικής λέξης “flow” (ρεύμα), αλλά η […]

Σιδεράκια στα δόντια, ουλές στο πρόσωπο και το σώμα, τατουάζ, ελαφρύς στραβισμός, ένα μεγάλο ενωμένο φρύδι να “στολίζει” περίεργα και μοναδικά ένα πανέμορφο πρόσωπο: οι πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Diesel είναι μοναδικοί.
Όλες οι ατέλειες αποθεώνονται στο “Go with the flaw”, που παίζει με την παρήχηση της αγγλικής λέξης “flow” (ρεύμα), αλλά η ορθογραφία αλλάζει το νόημα σε ελάττωμα.
Στο επίκεντρο της καμπάνιας είναι η ταινία μικρού μήκους του François Rousselet, του Γάλλου σκηνοθέτη, με πρωταγωνιστές νεαρούς ανθρώπους.
Μάλιστα η Diesel φρόντισε να σβήσει όλα τα προηγούμενα posts από τον λογαριασμό της στο Instagram και να κάνει μία νέα αρχή.
