Η διαφήμιση της εταιρείας εσωρούχων berlei από την Αυστραλία δημιούργησε ένα video που καταγράφει τον «αγώνα» και την «καταπίεση» των γυναικών από τα σουτιέν με χιούμορ, για να καταλήξει στη λύση που δίνουν τα νέα της προϊόντα.
Ωστόσο, η διαφήμιση κρίθηκε προσβλητική για το κοινό από το Facebook, αφού εστιάζει σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος, ενώ την ίδια απόφαση έλαβε και το Instagram.
Η εταιρεία απάντησε με ανακοίνωση στην οποία αναφέρει: «Η berlei πιστεύει ότι η απόφαση του facebook τονίζει τα ζητήματα της κοινωνίας, όπου το γυναικείο στήθος αντιμετωπίζεται ως σεξουαλική ιδιοκτησία. Επιθυμούμε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρίες παρουσιάζουν τις γυναίκες στις διαφημίσεις, χωρίς να αισθάνονται καταπιεσμένες».