Χιλιάδες κάτοχοι οχημάτων θα βάλουν και πάλι βαθιά το χέρι στην τσέπη, με την κυβέρνηση να επεξεργάζεται νέα σενάρια ώστε να αποφύγει την μαζική κατάθεση πινακίδων και να αυξήσει τα έσοδα της. Στόχος της είναι να εισπράξει 1,1 δις φέτος από τα τέλη κυκλοφορίας. Τα σενάρια που εξετάζει το Υπουργείο Οικονομικών, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, είναι […]
Χιλιάδες κάτοχοι οχημάτων θα βάλουν και πάλι βαθιά το χέρι στην τσέπη, με την κυβέρνηση να επεξεργάζεται νέα σενάρια ώστε να αποφύγει την μαζική κατάθεση πινακίδων και να αυξήσει τα έσοδα της.
Στόχος της είναι να εισπράξει 1,1 δις φέτος από τα τέλη κυκλοφορίας.
Τα σενάρια που εξετάζει το Υπουργείο Οικονομικών, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, είναι πολλά αλλά φαίνεται πως καταλήγουν στην διεύρυνση των κλιμακίων από 11 που είναι σήμερα σε ενδεχομένως και 20, ώστε να περιοριστούν οι επιβαρύνσεις για τους κατόχους παλαιών ΙΧ, κυρίως μεγάλου κυβισμού.
Για παράδειγμα, στην κλίμακα 1.739-1.928 κ.ε. τα τέλη διαμορφώνονται στα 320 ευρώ. Στην αμέσως επόμενη κλίμακα, 1.929-2.357 φτάνουν τα 690 ευρώ. Σε αυτές τις κατηγορίες η κυβέρνηση εξετάζει να προσθέσει άλλες τρεις και από τα 1739 κ.ε. έως τα 2.357 κ.ε., να υπάρχουν συνολικά πέντε κατηγορίες τελών.
Επίσης, στο υπουργείο σκέφτονται και ένα μικρό τέλος στα οχήματα που απαλλάσσονται σήμερα από τέλη, λόγω μικρής εκπομπής ρύπων.
Από την άλλη, βλέπουν θετικά το ενδεχόμενο να κλείσει η ψαλίδα στα τέλη κυκλοφορίας με βάσει τον κυβισμό. Δηλαδή, στα οχήματα με άδεια κυκλοφορίας πριν από τον Νοέμβριο του 2010 αλλά και σε εκείνα που τα τέλη τους υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2.
Τα τέλη κυκλοφορίας θα αναρτηθούν στο TAXISnet τον Νοέμβριο και πρέπει να πληρωθούν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου.