Πέρασαν περίπου οκτώ μήνες από το τροχαίο με την πόρσε που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, ενώ έγινε είδηση και στα διεθνή ΜΜΕ και ακόμα οι εμπειρογνώμονες αναζητούσαν τις ακριβείς αιτίες.
Σύμφωνα με την έκθεση, το πολυτελέστατο όχημα έτρεχε με 320χλμ./ώρα.
Το ντεπόζιτο του σταθμευμένου Χόντα εξαϋλώθηκε, τα καύσιμα σκορπίστηκαν στον αέρα, το μοτέρ εκτινάχθηκε σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόπηκαν στη μέση.
Τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν το μοιραίο βράδυ της 26ης Φεβρουαρίου στον παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας.
Ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης, ο συνοδηγός του Ανδρέας Γεωργακόπουλος, η 33χρονη Αποστολία και 3χρονος Παύλος.
Από τη δικογραφία, όπως αναφέρει το Έθνος, προκύπτει πως τα τέσσερα λάστιχα της Πόρσε ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά.
Οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα.
Εντωμεταξύ οι Αρχές αναφέρουν πως έχουν στα χέρια τους δεύτερο video από κάμερα ασφαλείας που δείχνει πως το ρολόι για το δυστύχημα άρχισε να μετράει αντίστροφα όταν η Πόρσε επιχείρησε να κάνει προσπέραση σε μία Μερσεντές.
Στο video διάρκειας 2,5 δευτερολέπτων φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού με αποτέλεσμα κατά την επαναφορά της Πόρσε να μην αντέξει την καταπόνηση και να αρχίσει να κλατάρει.
Δευτερόλεπτα μετά, έρχεται μία από τις χειρότερες τραγωδίες στους δρόμους της χώρας τα τελευταία χρόνια.