“Σωρηδόν” αποχωρούν από την ελληνική αγορά οι εταιρείες- Νέο πλήγμα για την οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

“Σωρηδόν” αποχωρούν από την ελληνική αγορά οι εταιρείες- Νέο πλήγμα για την οικονομία

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Η ανακοίνωση της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas για την πώληση εμπορικών ονομασιών ελαιόλαδων και την μεταφορά εργοστασίου ήρθε να προστεθεί σήμερα στην ανακοίνωση της διακοπής λειτουργίας του μεγαλύτερου εργοστασίου παραγωγής παγωτού στην Ελλάδα. Η Unilever  διαβεβαιώνει ότι «η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα» για την εταιρεία. Συγκεκριμένα, αναφέρει στην ανακοίνωσή της:    «Σε συνέχεια της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την […]

26.09.2017 | 10:14

Η ανακοίνωση της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas για την πώληση εμπορικών ονομασιών ελαιόλαδων και την μεταφορά εργοστασίου ήρθε να προστεθεί σήμερα στην ανακοίνωση της διακοπής λειτουργίας του μεγαλύτερου εργοστασίου παραγωγής παγωτού στην Ελλάδα.

Η Unilever  διαβεβαιώνει ότι «η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα» για την εταιρεία.

Συγκεκριμένα, αναφέρει στην ανακοίνωσή της:   

«Σε συνέχεια της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σήμερα γνωστοποιεί την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της. Η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon. Η μεταφορά των μαρκών αναμένεται να περιλαμβάνει το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.

Επίσης, καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.

Η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η η Ελαΐς – Unilever με τα σήματα που κατέχει είναι leader στην ελληνική αγορά ελαιόλαδου με δεύτερη μεγαλύτερη την Μινέρβα.

Exit mobile version