Στο κενό βρέθηκαν δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες σε προορισμούς εκτός Βρετανίας μετά από την κατάρρευση μιας από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της χώρας, της Monarch Airlines. Η εταιρεία ακύρωσε πάνω από 300.000 μελλοντικές κρατήσεις, καθώς τέθηκε σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης αναγκάζοντας τις αρμόδιες αρχές να οργανώσει τη μεγαλύτερη επιχείρηση επαναπατρισμού στη χώρα εν καιρώ ειρήνης. «Λυπάμαι τόσο πολύ που […]
Στο κενό βρέθηκαν δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες σε προορισμούς εκτός Βρετανίας μετά από την κατάρρευση μιας από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της χώρας, της Monarch Airlines.
Η εταιρεία ακύρωσε πάνω από 300.000 μελλοντικές κρατήσεις, καθώς τέθηκε σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης αναγκάζοντας τις αρμόδιες αρχές να οργανώσει τη μεγαλύτερη επιχείρηση επαναπατρισμού στη χώρα εν καιρώ ειρήνης.
«Λυπάμαι τόσο πολύ που χιλιάδες βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με μια ακύρωση των διακοπών ή του ταξιδιού τους, πιθανές καθυστερήσεις στο να επιστρέψουν σπίτι τους και τεράστια ταλαιπωρία ως αποτέλεσμα της κατάρρευσής της», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Monarch. Άντριου Σουάφιλντ σε μήνυμά τους προς τους εργαζομένους.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας, Κρις Γκρέιλινγκ, η εταιρεία έπεσε θύμα ενός πολέμου τιμών στις πτήσεις προς τη Μεσόγειο και κάλεσε τους πελάτες της να μη μεταβαίνουν στα αεροδρόμια.
Η βρετανική κυβέρνηση ζήτησε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να ναυλώσει πάνω από 30 αεροσκάφη προκειμένου να φέρει πίσω στη Βρετανία περίπου 110.000 πελάτες της Monarch που βρίσκονται αυτή τη στιγμή εκτός της χώρας.
Σύμφωνα με την Monarch, οι εταιρείες της που τέθηκαν σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης περιλαμβάνουν τις Monarch Airlines, Monarch Holidays Ltd, First Aviation Ltd, Avro Ltd και Somewhere2stay Ltd.
Ο Βρετανός υπουργός Οικονομικών Φίλιπ Χάμοντ δήλωσε πως η κατάρρευση της εταιρείας δεν ήταν έκπληξη, καθώς είχε διαλέξει ένα επιχειρηματικό μοντέλο που δεν απέδωσε.