Επικοινωνιακή επίθεση από τη Νέα Δημοκρατία

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Επικοινωνιακή επίθεση από τη Νέα Δημοκρατία

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Γιώργος Ζαχάρης

από τον Γιάννη Ντσούνο Σε μία προσπάθεια να ξαναπάρει την πολιτική ατζέντα στα «χέρια» της, η ΝΔ προετοιμάζεται για την επικοινωνιακή καταιγίδα που θα εξαπολύσει τις επόμενες εβδομάδες κατά της κυβέρνησης για το σύνολο των θεμάτων της επικαιρότητας, αλλά και της καθημερινότητας των πολιτών. Η επικοινωνιακή επίθεση από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα κινηθεί […]

13.10.2017 | 07:47

από τον Γιάννη Ντσούνο

Σε μία προσπάθεια να ξαναπάρει την πολιτική ατζέντα στα «χέρια» της, η ΝΔ προετοιμάζεται για την επικοινωνιακή καταιγίδα που θα εξαπολύσει τις επόμενες εβδομάδες κατά της κυβέρνησης για το σύνολο των θεμάτων της επικαιρότητας, αλλά και της καθημερινότητας των πολιτών. Η επικοινωνιακή επίθεση από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα κινηθεί βασικά στο δίπολο οικονομία και αποδόμηση των κυβερνητικών εξαγγελιών .

Στον τομέα της οικονομίας, η ΝΔ επιτίθεται στην κυβέρνηση αρχικά στον τομέα των φόρων και ιδιαίτερα της υπερφορολόγησης των φυσικών προσώπων, των επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών. Η επιχειρηματολογία των στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα κινηθεί στην υστέρηση εσόδων του κράτους, αλλά και της ραγδαίας αύξησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών των πολιτών προς το κράτος. Αυτό που πρακτικά σημαίνει ότι τα φυσικά πρόσωπα αδυνατούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, είτε αυτές είναι φορολογικές, είτε προς τα ασφαλιστικά ταμεία. Παρόμοια είναι και η κατάσταση στις επιχειρήσεις και τα στελέχη της ΝΔ θα καταδεικνύουν σε κάθε ευκαιρία το συνεχιζόμενο κλείσιμο των επιχειρήσεων, αλλά και την αδυναμία να καταβάλλουν τις δικές τους εισφορές.

Παράλληλα, στην Πειραιώς εκτιμούν ότι ένα ακόμη προνομιακό πεδίο για να ασκηθεί κριτική είναι ο τομέας των επενδύσεων, όπου σύμφωνα με τη ΝΔ η κυβέρνηση έχει αποτύχει παταγωδώς, αφού είναι η ίδια που θέτει συνεχώς εμπόδια στην υλοποίησή τους. Επιπλέον, όλα τα στελέχη της ΝΔ θα παρουσιάζουν στον δημόσιο διάλογο και τις εταιρείες οι οποίες «έφυγαν» από την χώρα λόγω της υψηλής φορολογίας.

Το βάρος αυτής της επίθεσης στην κυβέρνηση στον τομέα της οικονομίας καλούνται να σηκώσουν, εκτός από τους αρμόδιους τομεάρχες του κόμματος, και ο καθένας βουλευτής ξεχωριστά. Οι εντολές είναι σαφείς, κάθε βουλευτής οφείλει να παρουσιάζει τα στοιχεία για τις επιχειρήσεις που «έφυγαν» από τον νομό του, αλλά και το σύνολο των μαγαζιών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έκλεισαν την τελευταία διετία. Μάλιστα, καλά πληροφορημένες πηγές της Πειραιώς αναφέρουν ότι θα υπάρχουν αλλεπάλληλες συσκέψεις των βουλευτών με το οικονομικό επιτελείο, ώστε να υπάρχει ενημέρωση και «κοινή γραμμή».

Το δεύτερο σκέλος της επικοινωνιακής καταιγίδας που θα δούμε να ξετυλίγεται τις επόμενες εβδομάδες έχει να κάνει με την αποδόμηση των κυβερνητικών εξαγγελιών στα πολιτικά θέματα της επικαιρότητας, που είναι εκτός των στενών ορίων των οικονομικών μεγεθών. Οι τριγμοί και οι απώλειες που είχε η κυβερνητική πλειοψηφία στην ψήφιση των δύο τελευταίων νομοσχεδίων, οι διαφορετικές απόψεις που εκφράζονται στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ για ζητήματα, όπως η ταυτότητα αλλαγής φύλου, η παιδεία, οι ιδιωτικοποιήσεις, ο δημόσιος τομές και οι εργασιακές σχέσεις, αποτελούν αιχμηρά βέλη στην φαρέτρα του Κυριάκου Μητσοτάκη και των βουλευτών του. Οι σχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝΕΛ θα δοκιμαστούν και στην τρίτη αξιολόγηση, που ξεκινά σε λίγες ημέρες, και στην ΝΔ θεωρούν ότι μπορούν να «πληγώσουν» ακόμη πιο πολύ την έτσι και αλλιώς εύθραυστη κοινοβουλευτική δύναμη της συγκυβέρνησης.

Τον τόνο αυτών των επιθέσεων έχει ήδη δώσει ο αρχηγός του κόμματος Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος δεν δίστασε στη Βουλή να κατηγορήσει τον πρωθυπουργό για σκόπιμη παραποίηση της αλήθειας, αλλά και να χαρακτηρίσει τον Πάνο Καμμένο «πολιτικό τυχοδιώκτη». Οι φράσεις αυτές του Κυριάκου Μητσοτάκη δίνουν ουσιαστικά το έναυσμα για την κατακόρυφη άνοδο των αντιπολιτευτικών τόνων, αλλά και το «άλλοθι» στους βουλευτές του να χρησιμοποιούν σκληρότερο πολιτικό λόγο.

Σε αυτήν την κατεύθυνση κινήθηκαν και οι πρόσφατες αλλαγές στο επικοινωνιακό επιτελείο του κόμματος και η επιλογή ανθρώπων, όπως η Μαρία Σπυράκη και ο Κωνσταντίνος Ζούλας, που προέρχονται από τον δημοσιογραφικό χώρο. Χαρακτηριστική η φράση κορυφαίου στελέχους της Πειραιώς, που έλεγε στην «Alpha freepress»: «Ξέρουν πολύ καλά και οι δύο πως παίζεται το παιχνίδι της επικοινωνίας και της πολιτικής». Ωστόσο, ακόμη και αν στη ΝΔ εκτιμούν ότι αυτή η στρατηγική θα την βάλει πάλι στην θέση του «οδηγού» της καθιέρωσης της πολιτικής ατζέντας, συνήθως η κυβέρνηση είναι αυτή που δημιουργεί την ατζέντα αυτή. Οψόμεθα…

 

 

Exit mobile version