Περήφανος δηλώνει ο υπ. Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράρης παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της «Ομάδα της Καθημερινότητας», τα οποία στο σύνολό τους αφορούν το Δημόσιο. Οι πολίτες ζητούν από την «Ομάδα της Καθημερινότητας», ως επί τω πλείστον, την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στις σχέσεις τους με τα ασφαλιστικά ταμεία, τις εφορίες, το σύστημα υγείας και την επικοινωνία με […]
Περήφανος δηλώνει ο υπ. Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράρης παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της «Ομάδα της Καθημερινότητας», τα οποία στο σύνολό τους αφορούν το Δημόσιο.
Οι πολίτες ζητούν από την «Ομάδα της Καθημερινότητας», ως επί τω πλείστον, την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στις σχέσεις τους με τα ασφαλιστικά ταμεία, τις εφορίες, το σύστημα υγείας και την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες.
Από τις αρχές Φεβρουαρίου που ξεκίνησε η λειτουργία της πλατφόρμας μέχρι και σήμερα, έχει περαιωθεί σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, όπως αναφέρει ο υπουργός, το 69,7% των υποθέσεων, ενώ το 17,4% έχει παραπεμφθεί στους αρμόδιους φορείς για επεξεργασία.
Μετά την παρουσία της «Καθημερινότητας» με αυτόνομο περίπτερο στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης σημειώνεται ότι καταγράφηκε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, αλλά και των αιτημάτων που εισάγονται σε αυτή.