Η Philip Morris διαφημίζει την «φιλοδοξία της να σταματήσει την πώληση τσιγάρων στο Ηνωμένο Βασίλειο» σε εφημερίδες και έντυπα της χώρας, με πολλούς να κάνουν λόγο για «διαφημιστικό κόλπο». Αποτελεί μέρος της προσπάθειας της εταιρείας να πετύχει ένα «μέλλον χωρίς καπνό». Μάλιστα, η εταιρεία είχε στείλει επιστολή στην βρετανίδα πρωθυπουργό Τερέζα Μέι, ζητώντας να της […]
Η Philip Morris διαφημίζει την «φιλοδοξία της να σταματήσει την πώληση τσιγάρων στο Ηνωμένο Βασίλειο» σε εφημερίδες και έντυπα της χώρας, με πολλούς να κάνουν λόγο για «διαφημιστικό κόλπο».
Αποτελεί μέρος της προσπάθειας της εταιρείας να πετύχει ένα «μέλλον χωρίς καπνό». Μάλιστα, η εταιρεία είχε στείλει επιστολή στην βρετανίδα πρωθυπουργό Τερέζα Μέι, ζητώντας να της δοθεί η άδεια να δημοσιεύει πληροφορίες για το κόψιμο του τσιγάρου.
Ωστόσο, οι ενάντιοι του καπνίσματος περιέγραψαν την εκστρατεία ως «διαφημιστικό κόλπο».
Το κείμενο της διαφήμισης αναφέρει: «Στόχος του νέου έτους: προσπαθούμε να κόψουμε το κάπνισμα». Και συνεχίζει ενθαρρύνοντας τους καπνιστές να μεταβούν σε μια νέα ιστοσελίδα που περιέχει πληροφορίες σχετικά με το κόψιμο του τσιγάρου ή τη μετάβαση σε εναλλακτικές λύσεις.
Αναφέρει επίσης πως η Philip Morris θα:
- Προσφέρει υποστήριξη στις τοπικές αρχές όπου τα ποσοστά καπνίσματος είναι τα υψηλότερα
- Ζητά από την κυβέρνηση να εγκρίνιε την εισαγωγή, απευθείας στα πακέτα των τσιγάρων, πληροφοριών σχετικά με το κόψιμο
- Θα επεκτείνει τη διαθεσιμότητα νέων, εναλλακτικών προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η αγγελία αναφέρει επίσης, πως η εταιρεία έχει δαπανήσει 2,5 δισεκατομμύρια λίρες για την ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων.
Ερωτηθείς γιατί, εφόσον η Philip Morris ζητά με τόσο πάθος από τον κόσμο να σταματήσει το κάπνισμα, δεν σταματά η ίδια να παράγει τσιγάρα, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας είπε στο BBC: «Προσπαθούμε για έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο. Εάν σταματήσουμε να πουλάμε εμείς αύριο τσιγάρα, θα τα πουλήσουν άλλοι στη θέση μας. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι καπνιστές γνωρίζουν καλά τους κινδύνους του καπνίσματος, αλλά αυτό που θέλουν είναι περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές τους για να κόψουν το τσιγάρο ή να το αλλάξουν με κάτι άλλο».