Αν και θεωρείται το απόλυτο φαβορί, με την πλειοψηφία να χαμογελά ειρωνικά στη σκέψη πως μπορεί να ηττηθεί, ο Πούτιν, δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια. Για να προσελκύσει κι άλλους ψηφοφόρους στις κάλπες ενόψει των προεδρικών εκλογών του Μαρτίου στη Ρωσία το Κρεμλίνο αποφάσισε να κάνει δώρα iPhone και iPad σε όσους βγάλουν την […]
Αν και θεωρείται το απόλυτο φαβορί, με την πλειοψηφία να χαμογελά ειρωνικά στη σκέψη πως μπορεί να ηττηθεί, ο Πούτιν, δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια.
Για να προσελκύσει κι άλλους ψηφοφόρους στις κάλπες ενόψει των προεδρικών εκλογών του Μαρτίου στη Ρωσία το Κρεμλίνο αποφάσισε να κάνει δώρα iPhone και iPad σε όσους βγάλουν την καλύτερη selfie μέσα σε εκλογικό κέντρο.
Σύμφωνα με το έγγραφο που ήρθε στη δημοσιότητα, στην καμπάνια με τίτλο «Μια φωτογραφία στις κάλπες» θα επιστρατευθούν διάσημοι αθλητές, κωμικοί, ηθοποιοί και bloggers. Ο Ρώσος πρόεδρος δεν σταματά στα iPhone και iPad αλλά σχεδιάζει και άλλες κινήσεις όπως η διοργάνωση παιχνιδιών για οικογένειες, παιχνίδια ποδοσφαίρου αλλά και διεξαγωγή μη δεσμευτικών δημοψηφισμάτων για θέματα που ενδιαφέρουν παιδιά και γονείς.
Κυβερνητικοί αξιωματούχοι φέρονται να έχουν λάβει την εντολή να καταφέρουν ο Πούτιν να λάβει το 70% των ψήφων και η συμμετοχή να φτάσει, επίσης, το 70%.
Η τελευταία δημοσκόπηση, ωστόσο, που δημοσιοποιήθηκε τον Δεκέμβριο από το ινστιτούτο Levada έδειξε ότι και οι δύο στόχοι έχουν πέσει έξω κατά 10% έκαστος.
Επικριτές του Πούτιν ισχυρίζονται πως όλα αυτά θυμίζουν εποχή Σοβιετικής Ένωσης όταν για να εξασφαλιστεί η υψηλή συμμετοχή δίνονταν ως αντάλλαγμα κρέας και λαχανικά που πωλούνταν σε εκλογικά τμήματα.
Το ρωσικό κανάλι RBC υποστηρίζει πως μοναδικός στόχος της ενέργειας αυτής είναι η δημιουργία ενός ευχάριστου κλίματος την ημέρα των εκλογών.