Τη δημιουργία πέμπτου κλάδου στο Λύκειο, για όσους έχουν μοναδική επιδίωξη την είσοδο στις στρατιωτικές σχολές, ζητά μετά πρότασή του το υπουργείο Άμυνας από το υπουργείο Παιδείας. «Με τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Βίτσα, κάνουμε μία προσπάθεια και ελπίζουμε ότι θα επιτύχουμε να αλλάξει ο τρόπος εισόδου στη Σχολή Ευελπίδων και στις στρατιωτικές σχολές», […]
Τη δημιουργία πέμπτου κλάδου στο Λύκειο, για όσους έχουν μοναδική επιδίωξη την είσοδο στις στρατιωτικές σχολές, ζητά μετά πρότασή του το υπουργείο Άμυνας από το υπουργείο Παιδείας.
«Με τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Βίτσα, κάνουμε μία προσπάθεια και ελπίζουμε ότι θα επιτύχουμε να αλλάξει ο τρόπος εισόδου στη Σχολή Ευελπίδων και στις στρατιωτικές σχολές», δήλωσε ο Πάνος Καμμένος, σε εκδήλωση για τα 190 χρόνια λειτουργίας της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων.
Στην ομιλία του ο υπουργός Άμυνας αναφέρθηκε και στα στοιχεία που πρέπει να έχει ένας μελλοντικός στρατιωτικός ηγέτης.
«Ο αξιωματικός που εκπαιδεύουμε σήμερα, ο μελλοντικός αρχηγός του 2050, πρέπει να διαθέτει μια πολυδιάστατη προσωπικότητα. Πέρα από τις πολεμικές αρετές, τη φιλοπατρία, τη σωματική και ψυχική αντοχή, πρέπει να γνωρίζει τα της πολεμικής τέχνης, τη στρατιωτική τεχνολογία η οποία προηγείται σε όλους τους άλλους τομείς της ζωής, να μπορεί να μελετά διαρκώς το εξελισσόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον, να προσλαμβάνει τα μηνύματά του, να τα προσαρμόζει και να προσαρμόζεται. Αλλά και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Να υποστηρίζει τις αξίες και το ρόλο για τον οποίο υπάρχει. Συνεπώς, όπως καταλαβαίνετε, μιλάμε για μια στρατιωτική παιδεία ευρύτατου φάσματος, που δεν σταματά με το πέρας της σχολής, ούτε καν με την αποστρατεία, καθώς αργότερα ο αξιωματικός συνεχίζει να προσφέρει έργο στην υπηρεσία και την κοινωνία, μόνο και μόνο με το ήθος, την παρουσία και τη διαχρονική του αξία», είπε, σύμφωνα με το ΑΠΕ.