Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας),διοργανώνει σε συνεργασία με το Innovathens powered by Samsung, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, σεμινάριο με θέμα “Συμπεριφορά Καταναλωτή” (Consumer Behavior). Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το αντικείμενο και τις μεθόδους του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές […]
Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας),διοργανώνει σε συνεργασία με το Innovathens powered by Samsung, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, σεμινάριο με θέμα “Συμπεριφορά Καταναλωτή” (Consumer Behavior).
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το αντικείμενο και τις μεθόδους του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τη σημασία τους για τη χάραξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ.
Θεματολογία Εισήγησης
– Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
– Εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, αυτο-εικόνα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής (lifestyle), στάσεις, συναισθήματα
– Εξωτερικές επιδράσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς: δημογραφικά και κοινωνικά χαρ/κα, αξίες, κουλτούρα, ομάδες αναφοράς, καθοδηγητές γνώμης
– Διαδικασίες λήψης αγοραστικών αποφάσεων: Στάδια λήψης αγοραστικών αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, ανάμειξη καταναλωτή και διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων
– Θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης της αγοράς καταναλωτών
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, PhD
Ώρα προσέλευσης 17:45-26 Φεβρουαρίου 2018
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.