Για ακόμη μία φορά εκτός χρονοδιαγράμματος είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όσον αφορά το θέμα για το κλείσιμο στις μπάρες του Μετρό. Η μέχρι στιγμής καθυστέρηση σύμφωνα με το ΟΑΣΑ οφειλόταν στην έκδοση καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους, ωστόσο η διαδικασία αυτή έχει ολοκληρωθεί. Ωστόσο σύμφωνα με τους εργαζόμενους τα προβλήματα είναι περισσότερα […]
Για ακόμη μία φορά εκτός χρονοδιαγράμματος είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όσον αφορά το θέμα για το κλείσιμο στις μπάρες του Μετρό. Η μέχρι στιγμής καθυστέρηση σύμφωνα με το ΟΑΣΑ οφειλόταν στην έκδοση καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους, ωστόσο η διαδικασία αυτή έχει ολοκληρωθεί.
Ωστόσο σύμφωνα με τους εργαζόμενους τα προβλήματα είναι περισσότερα με αποτέλεσμα να καθιστούν αδύνατο το να κατέβουν οι μπάρες.
Προβλήματα
Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, οι μπάρες δεν πρόκειται να κλείσουν διότι δεν έχει εξασφαλιστεί η στοιχειώδης ασφάλεια, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Υπάρχουν βέβαια κι άλλα θέματα, όπως οι ελλείψεις σε ρολάκια, που ανάγκαζαν τους εργαζομένους να ψάχνουν μέχρι και στα σκουπίδια εισιτήρια προκειμένου να τα επαναφορτίσουν.
Στο ίδιο πλαίσιο, το μειωμένο προσωπικό που σε αυτή τη φάση απασχολείται στην «ενημέρωση» των επιβατών, για το πώς δηλαδή θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, καθώς ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ προβλέπει έναν υπάλληλο σε κάθε είσοδο – έξοδο, ούτως ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.
Από όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι φθορές που έχουν προκληθεί στα ακυρωτικά μηχανήματα και ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί.
Επικρατέστερο σενάριο για να κατέβουν οι μπάρες
Προς το παρόν, πάντως, οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Αγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Αγιος Δημήτριος και Αιγάλεω.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, υπάρχει πιθανότητα να κατέβουν οι μπάρες και αυτόν τον μήνα, αλλλα τίποτα δεν είναι σίγουρο, κυρίως λόγω των πολλών μικροπροβλημάτων, τα οποία όμως δεν λύνονται.
Πάντως, το επικρατέστερο σενάριο που εξετάζεται από τους αρμόδιους είναι οι μπάρες να συνεχίζουν να κατεβαίνουν τμηματικά και συγκεκριμένα ανά μία εβδομάδα να παραδίδεται και ένας σταθμός.
Στοιχεία ΟΑΣΑ
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο ΟΑΣΑ, έχουν εκδοθεί περισσότερες από 400.000 προσωποποιημένες κάρτες, ενώ το 80% των εισιτηρίων που πωλούνται αφορούν κόμιστρα μίας διαδρομής. Παράλληλα, οι επιβάτες που μετακινούνται περισσότερο με λεωφορεία και τρόλεϊ, μπορούν να αγοράζουν ηλεκτρονικό εισιτήριο σε 1.005 σημεία, τα οποία είναι επί το πλείστον περίπτερα και μίνι μάρκετ. Ο Οργανισμός, σε κάθε περίπτωση, συνιστά να μην πετούν οι πολίτες τα εισιτήρια αλλά να τα επαναφορτίζουν.