Είναι γεγονός πως οι μεγάλες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν να επιδείξουν αυξημένο αριθμό πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων. Το γεγονός αυτό οφείλεται στην οικονομία σε καύσιμο που προσφέρουν, ειδικά στα πιο μεγάλα μοντέλα, αλλά και τις περιορισμένες εκπομπές CO2 τους. Παράλληλα, οι αυξανόμενες πιέσεις για χρήση εναλλακτικών καυσίμων έχουν προωθήσει τη χρήση φυσικού αερίου, καθώς και […]
Είναι γεγονός πως οι μεγάλες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν να επιδείξουν αυξημένο αριθμό πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων. Το γεγονός αυτό οφείλεται στην οικονομία σε καύσιμο που προσφέρουν, ειδικά στα πιο μεγάλα μοντέλα, αλλά και τις περιορισμένες εκπομπές CO2 τους. Παράλληλα, οι αυξανόμενες πιέσεις για χρήση εναλλακτικών καυσίμων έχουν προωθήσει τη χρήση φυσικού αερίου, καθώς και την εξαγγελία μιας μεγάλης στροφής προς την ηλεκτροκίνηση ,το πρώτο στάδιο κορύφωσης της οποίας προσδιορίζεται για το 2025. Έτσι οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να προγραμματίζουν μέχρι τότε για κάθε μοντέλο της γκάμας του και μια υβριδική ή αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Ουσιαστικό βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η δημιουργία του δικτύου Ionity, που έχει ιδρυτικά μέλη τον όμιλο της BMW, την Daimler AG στην οποία ανήκει η Mercedes, τη Ford Motor Company και τον όμιλο Volkswagen Group , για την κατασκευή σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το δίκτυο στην πλήρη ανάπτυξή του το 2020 αναμένεται να διαθέτει 400 σταθμούς φόρτισης. Η έναρξη της λειτουργίας του έγινε μέσα στο 2017 με 20 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε κομβικά σημεία μεγάλων δρόμων στην Γερμανία, τη Νορβηγία και την Αυστρία και σε μια απόσταση μεταξύ τους 120 χιλιομέτρων. Το 2018 αναμένεται να προστεθούν ακόμη 100 σημεία, με ισχύ φόρτισης το καθένα έως 310 kW, προκειμένου και η φόρτιση να διαρκεί όσο το δυνατόν λιγότερο.