Η πιο κοινή συνήθεια όσων νηστεύουν

ΥΓΕΙΑ

Η πιο κοινή συνήθεια όσων νηστεύουν

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: l.a.ntokas

Νέα έρευνα έδειξε πως «αγαπημένη» συνήθεια όσων νηστεύουν είναι να το κάνουν, κυρίως, τη Μεγάλη Εβδομάδα. Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), δύο στους τρεις (67%) καταναλωτές νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα και ένας στους έξι (17%) όλη τη Μεγάλη Σαρακοστή. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από 6 έως 18 Μαρτίου με δείγμα 800 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα. […]

22.03.2018 | 11:43

Νέα έρευνα έδειξε πως «αγαπημένη» συνήθεια όσων νηστεύουν είναι να το κάνουν, κυρίως, τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), δύο στους τρεις (67%) καταναλωτές νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα και ένας στους έξι (17%) όλη τη Μεγάλη Σαρακοστή.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από 6 έως 18 Μαρτίου με δείγμα 800 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα.

Εκτιμάται με βάση τα συνδυαστικά στοιχεία ερευνών του ΙΕΛΚΑ ότι το 5% των πωλήσεων του λιανεμπορίου τροφίμων, δηλαδή περίπου 900 εκατ. ευρώ, σχετίζονται ή επηρεάζονται από τις διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις της περιόδου της νηστείας.

Διαβάστε ακόμα:

Οι… παγίδες της νηστείας για τον οργανισμό

Αν και το 45% του κοινού θεωρεί ότι η διατροφή του την συγκεκριμένη περίοδο της νηστείας κοστίζει περισσότερο ξοδεύοντας περισσότερα χρήματα απ’ ότι συνήθως, συνολικά οι απόψεις για τη διατροφή τη συγκεκριμένη περίοδο είναι θετικές.

Όσο αφορά στις απόψεις-συναίσθημα που έχουν οι ερωτηθέντες για τη νηστεία είναι ενδιαφέρον ότι η πλειοψηφία θεωρεί τη διατροφή της νηστείας ως μία υγιεινή επιλογή σε ποσοστό 73% ενώ ένας στους δύο μάλιστα δηλώνει ότι του αρέσει να νηστεύει.

Σε σχέση συγκεκριμένα με τις τροφές τις οποίες είθισται να νηστεύει το καταναλωτικό κοινό τη μεγαλύτερη δυσκολία φαίνεται ότι αντιμετωπίζει στο λάδι σε ποσοστό 85%, στα γαλακτοκομικά σε ποσοστό 76% και στα γλυκά σε ποσοστό 62%.

Αντίθετα στη νηστεία ψαριού και κρέατος αντιμετωπίζουν μικρότερες δυσκολίες σε ποσοστά 41% και 52% αντίστοιχα με μόλις 10% και 18% αντίστοιχα να δηλώνουν μεγάλη δυσκολία.

Όσον αφορά στην αξιολόγηση συγκεκριμένων σημείων πώλησης, σύμφωνα με την έρευνα, τα καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνει το κανάλι του σούπερ μάρκετ στην ποικιλία νηστίσιμων ειδών με 77% και στην εξοικονόμηση χρημάτων με 67% και ακολουθούν η λαϊκή αγορά με 8% και 16% αντίστοιχα και ο φούρνος και το αρτοπωλείο με 4% και 6% αντίστοιχα.

Όσον αφορά στο σημείο πώλησης το οποίο ο καταναλωτής ταυτίζει περισσότερο με τη διατροφή του την περίοδο της νηστείας, το σουπερμάρκετ επιλέγεται από το 62% του κοινού, η λαϊκή από το 12% και ο φούρνος από το 12%.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έλον Μασκ κατά Τζένιφερ Λόπεζ: Προειδοποίησε για τον Τραμπ αλλά όχι για τον Diddy 22.03.2018 | 11:43
Επεισόδια στο Άμστερνταμ: Δέκα άτομα παραμένουν υπό κράτηση - Πήραν εξιτήριο οι τραυματίες 22.03.2018 | 11:43
Νεκρή στα 46 της η Georgina Cooper -Σούπερ μόντελ, φίλη της Κέιτ Μος, πέθανε στην Κω 22.03.2018 | 11:43
Ανάλυση Φράνσις Φουκουγιάμα στους FT: Τι σημαίνει η ισοπεδωτική νίκη Τραμπ για την Αμερική και τον κόσμο 22.03.2018 | 11:43
Το Ιράν σχεδίαζε απόπειρα δολοφονίας του Ντόναλντ Τραμπ τον Σεπτέμβριο 22.03.2018 | 11:43
Δένδιας: Η Εκκλησία της Κύπρου κατέθεσε άνω του 1 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση των κτιριακών εγκαταστάσεων της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων 22.03.2018 | 11:43
Θρίλερ στην Αμαλιάδα: Η μητέρα της Ειρήνης λέει πως έχει μηνύματα που ενοχοποιούν την κόρη της για τους θανάτους 22.03.2018 | 11:43
Κρήτη: Ένοχος για απόπειρα ανθρωποκτονίας 24χρονος που πυροβόλησε 30χρονο οδηγό στο κεφάλι 22.03.2018 | 11:43
Exit mobile version