«Oι εργασίες βαδίζουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα παρά το γεγονός ότι υπάρχουν κατασκευαστικές δυσκολίες…», σημείωσε ο Χρήστος Σπίρτζης, επιθεωρώντας τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική γέφυρα που κατασκευάζεται στην περιοχή του Δομοκού στη Φθιώτιδα και τα στελέχη τη ΕΡΓΟΣΕ την ονομάζουν «ΣΓ 26». «Είμαστε εδώ για να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα οποιαδήποτε προβλήματα υπάρχουν προκείμενου μέχρι το φθινόπωρο να […]
«Oι εργασίες βαδίζουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα παρά το γεγονός ότι υπάρχουν κατασκευαστικές δυσκολίες…», σημείωσε ο Χρήστος Σπίρτζης, επιθεωρώντας τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική γέφυρα που κατασκευάζεται στην περιοχή του Δομοκού στη Φθιώτιδα και τα στελέχη τη ΕΡΓΟΣΕ την ονομάζουν «ΣΓ 26».
«Είμαστε εδώ για να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα οποιαδήποτε προβλήματα υπάρχουν προκείμενου μέχρι το φθινόπωρο να έχει ολοκληρωθεί το έργο», σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, εξαγγέλλοντας με αυτόν τον τρόπο και την ολοκλήρωση όλων των έργων στο σιδηροδρομικό κύριο δίκτυο της χώρας, έτσι ώστε η απόσταση από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη να γίνει 3 ώρες και 20 λεπτά.
Άδωνις: 48 ώρες μετά τη Ρω δεν έχουμε επίσημη θέση
Μάλιστα το έργο το χαρακτήρισε ως «ένα έργο εγκαταλειμμένο χωρίς χρηματοδότηση και χωρίς προοπτική ολοκλήρωσης», για να συμπληρώσει πως «με την ολοκλήρωση είναι ένα έργο που θα αλλάξει τελείως τις μεταφορές στη χώρα μας…».
Προηγουμένως ο κ. Σπίρτζης παραβρέθηκε στην τελετή που έγινε για να δοθεί στην κυκλοφορία η άνω διάβαση στο ΣΣ Λιανοκλαδίου κοντά στη Λαμία.
Στις δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης στάθηκε ιδιαίτερα στην ολοκλήρωση των εργασιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο αφού μέχρι το Λιανοκλάδι τα τρένα έχουν εγκαταλείψει την κίνηση τους από την περιοχή του Μπράλου αλλά από το τούνελ του Καλλιδρόμου φτάνουν στον κάμπο της Λαμίας. Μάλιστα το επόμενα διάστημα θα ολοκληρωθεί και η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Λιανοκλάδι.
Ο υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε μια ακόμα αντιπλημμυρική παρέμβαση που θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα στο Σπερχειό ποταμό «έργο που θα ανακουφίσει τους αγρότες της περιοχής από τις πλημμύρες» όπως είπε.