«Σταθμό» χαρακτηρίζουν τα γερμανικά ΜΜΕ την τελεσίδικη απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας, σύμφωνα με την οποία η κάθε πόλη της χώρας θα μπορεί να απαγορεύει την κίνηση ντίζελ οχημάτων Euro5 και παλαιότερων. Είναι ένα μεγάλο πλήγμα στα ντίζελ αυτοκίνητα καθώς, πλέον, τα κατά τόπους συμβούλια είναι ελεύθερα να αποφασίζουν για αποκλεισμούς πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Διαβάστε […]
«Σταθμό» χαρακτηρίζουν τα γερμανικά ΜΜΕ την τελεσίδικη απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας, σύμφωνα με την οποία η κάθε πόλη της χώρας θα μπορεί να απαγορεύει την κίνηση ντίζελ οχημάτων Euro5 και παλαιότερων.
Είναι ένα μεγάλο πλήγμα στα ντίζελ αυτοκίνητα καθώς, πλέον, τα κατά τόπους συμβούλια είναι ελεύθερα να αποφασίζουν για αποκλεισμούς πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.
Διαβάστε ακόμα:
Άστεγη με ποσό – μαμούθ στην τράπεζα!
Αναλυτές επισημαίνουν πως η συγκριμένη απόφαση απαξιώνει 12 εκατομμύρια αυτοκίνητα (Euro 5 και παλαιότερα) τα οποία θα επιβαρύνουν-λόγω απαξίωσης- πολλούς ιδιώτες και εμπόρους.
Την ίδια στιγμή οι κατασκευαστές έχουν επιδοθεί σε αγώνα δρόμου να πείσουν για την τεχνολογική αρτιότητα των ντίζελ αυτοκινήτων, κάτι που σημαίνει και δωρεάν αναβαθμίσεις του υπάρχοντος στόλου. Έτσι, το κόστος των μηχανικών βελτιώσεων μπορεί να φτάσει τα 17 δισ. ευρώ.