Nielsen: Στο όριο η αισιοδοξία του Έλληνα καταναλωτή

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Nielsen: Στο όριο η αισιοδοξία του Έλληνα καταναλωτή

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Σε οριακά επίπεδα παραμένει η αισιοδοξία και η εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή στην ελληνική οικονομία, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen. Το πρώτο τρίμηνο του 2018 βρίσκει την αισιοδοξία του Έλληνα καταναλωτή στο ίδιο επίπεδο με αυτό του δευτέρου εξαμήνου του 2017. Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο α’ τρίμηνο 2018 ανέρχεται στις 61 μονάδες, […]

11.06.2018 | 16:47

Σε οριακά επίπεδα παραμένει η αισιοδοξία και η εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή στην ελληνική οικονομία, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen.

Το πρώτο τρίμηνο του 2018 βρίσκει την αισιοδοξία του Έλληνα καταναλωτή στο ίδιο επίπεδο με αυτό του δευτέρου εξαμήνου του 2017.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο α’ τρίμηνο 2018 ανέρχεται στις 61 μονάδες, παραμένοντας οριακά σταθερός με το γ’ και δ’ τρίμηνο του 2017 που ήταν στις 60.

Παρόλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από το ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι στις 86 μονάδες.

Διαβάστε ακόμα:

ESM: Ημερομηνία «κλειδί» η 14η Ιουνίου

Επτά στους δέκα Έλληνες (74%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση με πτωτική τάση σε σχέση με το κλείσιμο της προηγούμενης χρονιάς (78%).

Επιπλέον, το 75% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες -το 2ο υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 64 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμα:

«Λουκέτο» σε δύο παραλιακές επιχειρήσεις

Οι συγκεκριμένες ανησυχίες εξακολουθούν να ξεχωρίζουν σταθερά ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές από το 2013 και ακολουθεί ο τομέας τής προσωπικής υγείας.

Τέλος, επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους.

Exit mobile version