Επιχείρηση «σκούπα» σχεδιάζουν τα υπουργεία για τα ντίζελ που ταξινομήθηκαν και κυκλοφορούν παράνομα. Το φαινόμενο «νομιμοποίησης» των παλιών ντίζελ στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα, ολοένα και φουντώνει. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, επιτρέπεται η ταξινόμηση και κυκλοφορία ντίζελ Ι.Χ. επιβατικών οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αν είναι τεχνολογίας Euro5 ή μεταγενέστερης αντιρρυπαντικής οδηγίας. Φυσικό αέριο: […]
Επιχείρηση «σκούπα» σχεδιάζουν τα υπουργεία για τα ντίζελ που ταξινομήθηκαν και κυκλοφορούν παράνομα.
Το φαινόμενο «νομιμοποίησης» των παλιών ντίζελ στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα, ολοένα και φουντώνει.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, επιτρέπεται η ταξινόμηση και κυκλοφορία ντίζελ Ι.Χ. επιβατικών οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αν είναι τεχνολογίας Euro5 ή μεταγενέστερης αντιρρυπαντικής οδηγίας.
Φυσικό αέριο: Το «πράσινο» καύσιμο
Ωστόσο, η μεγάλη ζήτηση για φθηνό και οικονομικό ντίζελ οδήγησε σε αθρόες εισαγωγές παλιών πετρελαιοκίνητων τα οποία πουλήθηκαν και κυκλοφορούν με ψευδείς βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, σύμφωνα με το Newsauto.
Aυτή τη στιγμή o αριθμός ντίζελ αυτοκινήτων που κυκλοφορούν, απαγορεύεται από το νόμο.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες θα ελέγξουν όλα τα στοιχεία αυτοκινήτων diesel Euro4 & παλαιότερων που αποκτήθηκαν με ξεχωριστές δηλώσεις μονίμου κατοικίας.
Αυξάνονται τα τέλη κυκλοφορίας και οι τιμές των αυτοκινήτων
Έτσι, για μεταχειρισμένα ντίζελ που εισήχθησαν από το 2011 και μετά, το λογισμικό θα ελέγχει τα παρακάτω στοιχεία: τα τελευταία εκκαθαριστικά σημειώματα του ιδιοκτήτη, τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί για να βγει η άδεια κυκλοφορίας και τα στοιχεία του εμπόρου.
Αν εντοπίζεται αναντιστοιχία και αποδεικνύεται ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τότε θα προβλέπεται χρηματικό πρόστιμο ή ακόμη και ακινητοποίηση σύμφωνα με τις ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.
Επίσης, εξετάζονται και έξτρα ποινές για εμπόρους που ασχολούνται «συχνά» με βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας.