To Facebook Messenger ξεκίνησε την εμφάνιση autoplay video διαφημίσεων. Η Facebook έχει αρχίσει να εμφανίζει στατιστικές διαφημίσεις μέσα στην υπηρεσία Facebook Messenger από τις αρχές του 2017 και τώρα είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα. Ποιο είναι αυτό; Η εμφάνιση video διαφημίσεων που ξεκινούν να παίζουν αυτόματα στο inbox των χρηστών, ανάμεσα στα μηνύματα που ανταλλάσσουν με […]
To Facebook Messenger ξεκίνησε την εμφάνιση autoplay video διαφημίσεων.
Η Facebook έχει αρχίσει να εμφανίζει στατιστικές διαφημίσεις μέσα στην υπηρεσία Facebook Messenger από τις αρχές του 2017 και τώρα είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα.
Ποιο είναι αυτό; Η εμφάνιση video διαφημίσεων που ξεκινούν να παίζουν αυτόματα στο inbox των χρηστών, ανάμεσα στα μηνύματα που ανταλλάσσουν με τους φίλους τους, σύμφωνα με το techgear.
Είναι γεγονός ότι η Facebook αναζητά νέα μέρη για να προβάλλει τις διαφημίσεις της, μιας και η κύρια εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου μοιάζει αρκετά φορτωμένη.
Διαβάστε ακόμα: Facebook: Φύλαγε τα ρούχα σου, για να ‘χεις τα μισά
Γι’ αυτό, η εταιρεία έχει επεκτείνει την διανομή τους σε περισσότερες υπηρεσίες, όπως είναι το Messenger και το Marketplace. Γίνεται εύκολο κατανοητό, επίσης, ότι τα video-διαφημίσεις είναι αρκετά πιο προσοδοφόρα για την εταιρεία σε σύγκριση με τις στατικές διαφημίσεις.
Όπως είναι λογικό, αρκετοί χρήστες εκφράζουν ήδη τις ανησυχίες τους για το ενδεχόμενο τα autoplay video ads να εισβάλλουν στις προσωπικές συνομιλίες τους με άκομψο και ενοχλητικό τρόπο. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να διαβάσουμε τι δήλωσε σχετικά για το ζήτημα ο Στέφανος Λουκάκος, επικεφαλής του τμήματος Messenger Ads:
«Προτεραιότητα μας είναι η εμπειρία που βιώνει ο χρήστης. Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε πως θα λειτουργήσει αυτό το μοντέλο. Ωστόσο, τα πρώτα δείγματα από τις δοκιμές μας δεν έχουν δείξει κάποια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν την υπηρεσία Messenger οι χρήστες ή στον αριθμό των μηνυμάτων που ανταλλάσσουν».
Τα autoplay video ads άρχισαν να εμφανίζονται στο Facebook Messenger, αλλά θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγες ημέρες/εβδομάδες για να έχουμε ένα καλό δείγμα αντιδράσεων από τους χρήστες.