Κάτι τέλειο έρχεται στο Instagram. Το αγαπημένο μέσο, το έβαλε στόχο να πολεμήσει το Youtube και τα βίντεο μιας ώρας είναι γεγονός. Αυτό θα καταστήσει το Instagram, που ανήκει στο Facebook, ανταγωνιστή του YouTube της Google, ιδίως μεταξύ των νέων σε ηλικία χρηστών. Η νέα κινητή εφαρμογή IGTV του Instagram θα δώσει τη δυνατότητα στους […]
Κάτι τέλειο έρχεται στο Instagram. Το αγαπημένο μέσο, το έβαλε στόχο να πολεμήσει το Youtube και τα βίντεο μιας ώρας είναι γεγονός.
Αυτό θα καταστήσει το Instagram, που ανήκει στο Facebook, ανταγωνιστή του YouTube της Google, ιδίως μεταξύ των νέων σε ηλικία χρηστών.
Η νέα κινητή εφαρμογή IGTV του Instagram θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να «ανεβάζουν» βίντεο μεγάλης διάρκειας.
Έτοιμο το επόμενο βήμα για το Facebook Messenger
Οι περισσότεροι θα μπορούν να «ανεβάζουν» έως δεκάλεπτα βίντεο, ενώ αυτοί με το μεγαλύτερο «ακροατήριο» όπως για παράδειγμα καλλιτέχνες, θα δικαιούνται βίντεο έως μιας ώρας. Το IGTV θα λειτουργεί τόσο ως μέρος του Instagram όσο και ως ανεξάρτητη εφαρμογή. Σε πρώτη φάση δεν θα περιλαμβάνει διαφημίσεις.
Κάθε χρήστης θα έχει πλέον ένα δικό του «κανάλι» στο IGTV, όπως στο YouTube, όπου θα «ανεβάζει» τα βίντεό του. Όποιος έχει λογαριασμό Instagram, αυτομάτως θα αποκτά και «κανάλι» στο IGTV μετά την ανανέωση της εφαρμογής του.
Απαγορεύσεις
«Οι έφηβοι βλέπουν σήμερα 40% λιγότερη τηλεόραση από ό,τι πριν από πέντε χρόνια. Είναι η ώρα το βίντεο να προχωρήσει και να εξελιχθεί» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Instagram Κέβιν Σίστρομ, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και το BBC. Δεν απέκλεισε μάλιστα ότι στο μέλλον οι δημιουργοί των πιο δημοφιλών βίντεο θα έχουν και οικονομικό όφελος, παίρνοντας ένα μέρος των διαφημιστικών εσόδων, όπως συμβαίνει ήδη στο YouTube.
Θα απαγορεύεται την ανάρτηση βίντεο με περιεχόμενο βίαιο, σεξουαλικό ή ρατσιστικό, αν και, όπως παραδέχθηκε ο Σίστρομ, δεν θα υπάρχει κάποιος μηχανισμός που θα εγκρίνει κάθε βίντεο εκ των προτέρων, προτού αυτό «ανέβει» στο IGTV.
Facebook: Φύλαγε τα ρούχα σου, για να ‘χεις τα μισά
Το Instagram ιδρύθηκε το 2010 και εξαγοράσθηκε το 2012 από το Facebook έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Όπως έκανε γνωστό ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, ενώ πέρυσι το Σεπτέμβριο είχε περίπου 800 εκατομμύρια χρήστες.
Το Instagram αναπτύσσεται με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι το Twitter και το Snapchat, κερδίζοντας ολοένα περισσότερους έφηβους και χρήστες νεότερης ηλικίας, τους οποίους χάνει το Facebook.