Τους στόχους της επιβίβασης μόνο από την μπροστινή πόρτα σχολιάζει ο ΟΑΣΑ. Δεδομένου ότι οι επιβάτες εισέρχονται από την μπροστινή θύρα και αποβιβάζονται από τις υπόλοιπες, οι στόχοι έχουν ως εξής: την ομαλότερη ροή των επιβατών εντός των λεωφορείων και τρόλεϊ Για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, έχουν τοποθετηθεί ειδικά αυτοκόλλητα στα οχήματα του […]
Τους στόχους της επιβίβασης μόνο από την μπροστινή πόρτα σχολιάζει ο ΟΑΣΑ.
Δεδομένου ότι οι επιβάτες εισέρχονται από την μπροστινή θύρα και αποβιβάζονται από τις υπόλοιπες, οι στόχοι έχουν ως εξής:
- την ομαλότερη ροή των επιβατών εντός των λεωφορείων και τρόλεϊ
Για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, έχουν τοποθετηθεί ειδικά αυτοκόλλητα στα οχήματα του στόλου της ΟΣΥ, ενώ οι ενέργειες ενημέρωσης επεκτείνονται στις προμετωπίδες και στις οθόνες τηλεματικής των οχημάτων, στις «έξυπνες στάσεις» και στην εφαρμογή OASA Telematics.
Τέλος το «τζάμπα» σε λεωφορεία και τρόλεϊ – Σε ισχύ το νέο μέτρο
- τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής
Παράλληλα, το μέτρο στοχεύει στη διασφάλιση των εσόδων του ομίλου ΟΑΣΑ και την ελαχιστοποίηση της λαθρεπιβίβασης.
- ενίσχυση του ελεγκτικού μηχανισμού
Στο πλαίσιο αυτό, ενισχύεται ο ελεγκτικός μηχανισμός με 65 νέους ελεγκτές, οι οποίοι θα προστεθούν στο υπάρχον σώμα. Το εγχειρίδιο και η εκπαίδευση των ελεγκτών κομίστρου έχει επικαιροποιηθεί βάσει διεθνών προτύπων.
Εσύ ξέρεις; Γιατί τα λεωφορεία φτάνουν «μαζί»
Πάντως, το μέτρο πάντως τυγχάνει ευρείας εφαρμογής σε πανευρωπαϊκό (Λονδίνο, Παρίσι, Βαρκελώνη, Βερολίνο, Ελσίνκι) και όχι μόνο επίπεδο, με ικανοποιητικά αποτελέσματα.