Πέμπτη

Αυγούστου 2024

alphafreepress.gr / ΚΟΣΜΟΣ / Η NASA απέτισε τον σπουδαιότερο φόρο τιμής στην Αρίθα Φράνκλιν

Η NASA απέτισε τον σπουδαιότερο φόρο τιμής στην Αρίθα Φράνκλιν

Η θρυλική Αρίθα Φράνκλιν, έφυγε από τη ζωή, νικημένη από τον καρκίνο, σε ηλικία 76 ετών. Μία από τις σπουδαιότερες φωνές που τραγούδησαν ποτέ, σίγησε για πάντα, όμως ολόκληρος ο πλανήτης υποκλίνεται σε όλα αυτά που άφησε πίσω της. Η NASA απέτισε τον σπουδαιότερο και πιο συγκινητικό φόρο τιμής υπενθυμίζοντας ότι ήδη εδώ και χρόνια ονόμασε […]

ΦΡΑΝΚΛΙΝ

Η NASA απέτισε τον σπουδαιότερο και πιο συγκινητικό φόρο τιμής υπενθυμίζοντας ότι ήδη εδώ και χρόνια ονόμασε έναν αστεροειδή προς τιμήν της.

Ο αστεροειδής, που φέρει το όνομα 249516 Aretha, ανακαλύφθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 2010 και βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη Αρη.

“Είμαστε λυπημένοι από την απώλεια της Αρίθα Φράνκλιν. Ο Αστεροειδής 249516Aretha, που ανακαλύφθηκε από την αποστολή μας NEOWISE και πήρε το όνομά του από την τραγουδίστρια για να τιμηθεί η Βασίλισσα της Σόουλ θα συνεχίσει να περιστρέφεται πέραν από τον Άρη”, έγραψε η ΝΑΣΑ.

Δείτε ακόμη:

aretha-franklin

Μια φωνή, «εθνικό αγαθό» – Αντίο στην Αρίθα, που έκανε όλη την Αμερική να δακρύσει