Στην περίπτωση της μετατροπής των πετρελαιοκινητήρων αναφερόμαστε σε μικτή καύση των δύο καυσίμων (dual fuel), όπου δηλαδή τα δύο καύσιμα καίγονται συγχρόνως στον κινητήρα. Η μετατροπή του πετρελαιοκινητήρα σε διπλού καυσίμου με CNG, διαφέρει σημαντικά από αυτήν του βενζινοκινητήρα και αφορά κυρίως τα βαριά οχήματα που κινούνται σε αυτοκινητόδρομους με σταθερή ταχύτητα ταξιδιού. Στις συνθήκες αυτές […]
Στην περίπτωση της μετατροπής των πετρελαιοκινητήρων αναφερόμαστε σε μικτή καύση των δύο καυσίμων (dual fuel), όπου δηλαδή τα δύο καύσιμα καίγονται συγχρόνως στον κινητήρα. Η μετατροπή του πετρελαιοκινητήρα σε διπλού καυσίμου με CNG, διαφέρει σημαντικά από αυτήν του βενζινοκινητήρα και αφορά κυρίως τα βαριά οχήματα που κινούνται σε αυτοκινητόδρομους με σταθερή ταχύτητα ταξιδιού. Στις συνθήκες αυτές προσφέρει σημαντική οικονομία στο κόστος καυσίμου, καθώς επιτυγχάνεται μείωση κόστους της τάξης του 25%. Σε οχήματα που κινούνται στη πόλη με κυμαινόμενες ταχύτητες, δεν παρουσιάζονται πλεονεκτήματα. Για τις περιπτώσεις αυτές η αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει είτε ελαφρά φορτηγά είτε λεωφορεία ενός καυσίμου (mono-fuel), όπως τα γνωστά λεωφορεία CNG και τα απορριμματοφόρα.