Όλοι έχουμε διαπιστώσει ότι πολλές φορές όταν μπούμε μέσα στο αυτοκίνητό μας το καλοκαίρι δεν μπορούμε να πιάσουμε, λόγω ζέστης, ούτε το τιμόνι, ούτε τον λεβιέ ταχύτητας. Η δε εσωτερική θερμοκρασία του αυτοκινήτου μπορεί να αγγίξει ακόμη και τους 60 βαθμούς Κελσίου. Ιδού λοιπόν ορισμένες «δροσερές» συμβουλές για να αποφύγετε τα πέντε βασικά λάθη στη […]
Όλοι έχουμε διαπιστώσει ότι πολλές φορές όταν μπούμε μέσα στο αυτοκίνητό μας το καλοκαίρι δεν μπορούμε να πιάσουμε, λόγω ζέστης, ούτε το τιμόνι, ούτε τον λεβιέ ταχύτητας. Η δε εσωτερική θερμοκρασία του αυτοκινήτου μπορεί να αγγίξει ακόμη και τους 60 βαθμούς Κελσίου. Ιδού λοιπόν ορισμένες «δροσερές» συμβουλές για να αποφύγετε τα πέντε βασικά λάθη στη χρήση του air condition.
- Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι η άμεση ενεργοποίηση του κλιματισμού. Η σωστή αντίδραση είναι να ανοίξουμε τα παράθυρα και τις πόρτες για να μπει φρέσκος και δροσερότερος αέρας. Με αυτή την κίνηση καταφέρνουμε να μειώσουμε αισθητά τη θερμοκρασία στην καμπίνα των επιβατών. Αμέσως μόλις μειωθεί η θερμοκρασία τότε ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τον κλιματισμό, ο οποίος θα έχει άμεση ανταπόκριση.
- Ένα ακόμη κλασικό λάθος που κάνουν αρκετοί οδηγοί είναι να βάζουν την επιλογή της ανακύκλωσης. Πρέπει να βρίσκεται στην επιλογή Auto, ώστε η ροή του αέρα να ρυθμίζεται ομοιόμορφα και αποτελεσματικά.
- Υπάρχουν κάποια καλοκαιρινά πρωινά, κυρίως σε περιοχές που βρίσκονται σε μεγάλο υψόμετρο, που είναι δροσερά. Καλό είναι να μπαίνει σε λειτουργία το κλιματιστικό ακόμη και σε αυτά τα μέρη, γιατί αποτρέπεται η πιθανότητα θολώματος του παρμπρίζ.
- Πολύ σημαντικό είναι επίσης οι αγωγοί να βρίσκονται σε σωστή θέση και να επιλέγουμε τη σωστή ροή αέρα. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να βάζουμε σε λειτουργία τον κλιματισμό και να μην αισθανόμαστε δροσιά. Σύμφωνα με εμπειρογνώμονες δεν έχει να κάνει με τη θερμοκρασία, αλλά προς ποια κατεύθυνση ρέει ο αέρας στην καμπίνα. Προκειμένου να επιτευχθεί ομοιόμορφη κατανομή της ροής αέρα οι αεραγωγοί πρέπει να δείχνουν προς τα πάνω και όχι προς τα πρόσωπα των ανθρώπων..
- Πρέπει τουλάχιστον ανά 15.000 ή 20.000 χιλιόμετρα να αλλάζουμε το φίλτρο καμπίνας, τόσο για να υπάρχει σωστή ροή αέρα, όσο και για να μην αναπτυχθούν μικρόβια στο φίλτρο που με την σειρά τους θα περάσουν στην καμπίνα.
Τέλος, είναι ουσιώδες να γίνεται ετησίως συντήρηση του κλιματισμού στο συνεργείο με συμπλήρωμα φρέον, ώστε το κλειστό κύκλωμα να έχει καλύτερη απόδοση.