Αθήνα

°C

kairos icon

Τρίτη

24

Δεκεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / H Cosco οδηγεί τον Πειραιά στην κορυφή της Μεσογείου!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

H Cosco οδηγεί τον Πειραιά στην κορυφή της Μεσογείου!

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ζανγκ Ανμίνγκ τονίζει: «Ο Πειραιάς είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι στον κόσμο, μόνο φέτος η διοίκηση επιδιώκει να αυξήσει τη διακίνηση εμπορευμάτων κατά 35% .Η διακίνηση των κοντέινερς αυξήθηκε το 2017 κατά 6,4% έναντι του 2016, από τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά, που διαχειρίζεται ο Σταθμός […]

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ζανγκ Ανμίνγκ τονίζει: «Ο Πειραιάς είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι στον κόσμο, μόνο φέτος η διοίκηση επιδιώκει να αυξήσει τη διακίνηση εμπορευμάτων κατά 35% .Η διακίνηση των κοντέινερς αυξήθηκε το 2017 κατά 6,4% έναντι του 2016, από τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά, που διαχειρίζεται ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά. Σε απόλυτους αριθμούς: Το 2017 διακινήθηκαν 3,691 εκατομμύρια κοντέινερς (Teus) έναντι 3,471 εκατομμυρίων το 2016. Το 2018 μπορεί να ξεπεράσουμε και τα πέντε εκατομμύρια. Κάθε εβδομάδα δεκαέξι με δεκαοκτώ εμπορευματικές αμαξοστοιχίες αναχωρούν από τον Πειραιά για την κεντρική και τη δυτική Ευρώπη. Το πρόγραμμα για τη διασύνδεση των θαλάσσιων και χερσαίων γραμμών Κίνας και Ευρώπης υλοποιείται πλέον και επιδιώκεται η μεταμόρφωση του Πειραιά σε ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα αναδιανομής φορτίου, σε ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα Logistics Services της περιφέρειας.

Ο Πειραιάς είναι το κέντρο του ευρωπαϊκού ναυτιλιακού κόσμου. Η σιδηροδρομική μεταφορά των εμπορευματοκιβωτίων από τον Πειραιά, μέσω ΠΓΔΜ και Σερβίας, προς την Κεντρική Ευρώπη θα διαρκεί δύο ημέρες. Πολύ πιο γρήγορα, δηλαδή, από τον χρόνο που χρειάζεται ένα εμπορικό σκάφος από την Ασία να διασχίσει το Σουέζ, τη Μεσόγειο και μέσω τα στενών του Γιβραλτάρ, της Ισπανίας και τη Γαλλίας, να καταπλεύσει και ξεφορτώσει στο λιμάνι του Ρότερνταμ ή του Αμβούργου. Η Αυστρία, για παράδειγμα, εισάγει αγαθά κυρίως μέσω των λιμανιών του ευρωπαϊκού βορρά, θα μπορούσε να επωφεληθεί από τη νέα διαδρομή στο μέλλον. Το λιμάνι του Πειραιά είναι ήδη στην 7η θέση μεταξύ των 20 μεγαλύτερων ευρωπαϊκών εμπορικών λιμανιών. Πέρυσι κιόλας, ο Πειραιάς ανέβηκε κατά έξι θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών λιμανιών στη σχετική ετήσια λίστα της ναυτιλιακής επιθεώρησης Lloyd’s List (Global Ports Top 100), στην 38η θέση διεθνώς από την 44η το 2016.

Η COSKO είναι αποφασισμένη να αναβαθμίσει περαιτέρω τον Πειραιά ως κεντρική πύλη του ευρώ-ασιατικού εμπορίου καθώς είναι το πρώτο ευρωπαϊκό λιμάνι μετά το Σουέζ. Ο επικεφαλής της PCT λέει ακόμη ότι κινεζικός όμιλος συνεισέφερε στην ανάπτυξη του λιμανιού, δημιουργώντας 1.600 θέσεις εργασίας. Η πορεία είναι ήδη επιτυχής. Είμαστε πολύ περήφανοι. Στα σχέδια μας είναι η δημιουργία του μεγαλύτερου εμπορικού λιμανιού της Μεσογείου μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια. Έχουμε ξεκινήσει την προετοιμασία εδώ και 8 χρόνια.

Είμαστε αισιόδοξοι για τη συνεργασία Ελλάδας-Κίνας. Με καλή συνεργασία, οι δύο αυτές χώρες μπορούν να πετύχουν τα πάντα. Ελπίζουμε ότι αυτή η συνεργασία θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο. Η Ελλάδα δεν είναι μόνον πύλη εισόδου στην Ευρώπη, αλλά σε όλο τον κόσμο. Η Κίνα έχει ήδη βοηθήσει την ελληνική οικονομία και θα συνεχίσει να την στηρίζει όπως μπορεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σταματήστε την «Οδύσσεια» των φόρων

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις