Πάνω από ένα 24ωρο μετά της εν πλω εκδήλωσης πυρκαγιάς στο γκαράζ του πλοίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά, οι εστίες της φωτιάς διατηρούνται ακόμη. Η ολονύκτια επιχείρηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας θεωρείται επιτυχημένη, καθώς έχουν απομακρυνθεί από το πλοίο αρκετά ΙΧ αυτοκίνητα και φορτηγά και γενικώς η πυρκαγιά έχει περιοριστεί. Οι πυροσβέστες κατάφεραν […]
Πάνω από ένα 24ωρο μετά της εν πλω εκδήλωσης πυρκαγιάς στο γκαράζ του πλοίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά, οι εστίες της φωτιάς διατηρούνται ακόμη.
Η ολονύκτια επιχείρηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας θεωρείται επιτυχημένη, καθώς έχουν απομακρυνθεί από το πλοίο αρκετά ΙΧ αυτοκίνητα και φορτηγά και γενικώς η πυρκαγιά έχει περιοριστεί. Οι πυροσβέστες κατάφεραν μάλιστα να ανοίξουν και μία πλαϊνή μπουκαπόρτα που βρίσκεται στο γκαράζ από την οποία βγήκαν πολλά νερά που είχαν συσσωρευτεί.
Παράλληλα, άνοιξαν τρύπες πάνω απ’ την ίσαλο γραμμή για να φεύγουν τα νερά τα οποία πέφτουν στη φωτιά. Δίπλα, βέβαια, στο πλοίο βρίσκονται δύο αντιρρυπαντικά σκάφη για να μαζεύουν τα νερά της κατάσβεσης, προκειμένου να μην προκληθεί ρύπανση.
Παρόλα αυτά το πλοίο έχει πάρει κλίση, που μέχρι στιγμής θεωρείται διαχειρίσιμη. Η επιχείρηση συνεχίζεται, ωστόσο, κανονικά με λιγότερα προβλήματα, καθώς χθες το θερμικό φορτίο έφθασε μέχρι τους 500 βαθμούς κελσίου. Ένα φορτηγό μάλιστα φορτωμένο με νοβοπάν-συνθετικό ξύλο δημιούργησε μεγάλα προβλήματα ως προς αυτή την κατεύθυνση.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει μια υφέρπουσα ένταση μεταξύ του ΟΛΠ τόσο με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, όσο και με το υπουργείο Ναυτιλίας. Με την πρώτη γιατί κατά την ευχαριστήρια ανακοίνωση που εξέδωσε δεν μνημόνευσε τον ΟΛΠ, παρόλη την άμεση συνδρομή του με εξοπλισμό και προσωπικό στην επιχείρηση. Τέλος, πληροφορίες αναφέρουν πως ο ΟΛΠ ζήτησε τη μεταφορά του πλοίου σε σημείο καταφυγής έξω από το λιμάνι, με το υπουργείο να αρνείται και να δημιουργούνται ζητήματα δικαιοδοσίας.