Μαζί με το Viber και το Messanger, το WhatsApp είναι από τις δημοφιλέστερες εφαρμογές δωρεάν επικοινωνίας Μόνο που από το 2019 αναμένεται να προβεί σε μία αλλαγή που δεν θα αρέσει και τόσο πολύ σε όσους την χρησιμοποιούν, καθώς θα εμφανίζει στοχευμένες διαφημίσεις. Αυτό αποκάλυψε πρόσφατα ένας από τους ιδρυτές της εταιρίας, αποκαλύπτοντας ότι ήταν […]
Μαζί με το Viber και το Messanger, το WhatsApp είναι από τις δημοφιλέστερες εφαρμογές δωρεάν επικοινωνίας
Μόνο που από το 2019 αναμένεται να προβεί σε μία αλλαγή που δεν θα αρέσει και τόσο πολύ σε όσους την χρησιμοποιούν, καθώς θα εμφανίζει στοχευμένες διαφημίσεις.
Αυτό αποκάλυψε πρόσφατα ένας από τους ιδρυτές της εταιρίας, αποκαλύπτοντας ότι ήταν ο βασικός λόγος που αποχώρησε από την θέση που κατείχε, μετά την εξαγορά της εφαρμογής από το Facebook έναντι 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2014.
Κάτι που ήταν αναμενόμενο, καθώς ο Ζούκερμπεργκ και η εταιρία του, έπρεπε να βρουν ένα τρόπο να κάνουν το γρηγορότερο δυνατό απόσβεση στα χρήματα που δαπανήθηκαν για την απόκτησή του.
Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στο status.