Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΣ ΟΑΣΑ, Τάσο Ταστάνη, σε συνέντευξη του στο ΑΜΕ-ΜΠΕ, οι τεράστιες ουρές πολιτών στους σταθμούς του μετρό για αναμονή έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου οφείλονται στη μη εξοικείωση του επιβατικού κοινού με το νέο σύστημα. «Είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει και με την εξοικείωση των πολιτών στο νέο σύστημα, αλλά […]
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΣ ΟΑΣΑ, Τάσο Ταστάνη, σε συνέντευξη του στο ΑΜΕ-ΜΠΕ, οι τεράστιες ουρές πολιτών στους σταθμούς του μετρό για αναμονή έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου οφείλονται στη μη εξοικείωση του επιβατικού κοινού με το νέο σύστημα.
«Είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει και με την εξοικείωση των πολιτών στο νέο σύστημα, αλλά και με κάποιες ατέλειές του που στην πορεία διορθώνονται, ενώ σύντομα θα εισαχθούν και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».
«Οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε όλοι μας πλήρως με το νέο σύστημα», λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ. Απαντά, επίσης στις καταγγελίες των εργαζομένων λέγοντας πως και οι ίδιοι ξέρουν ότι «εμείς μοχθούμε καθημερινά για να βάλουμε ένα τέρμα στον κατήφορο αυτό της απαξίωσης, που βρήκαμε, και να αποκαταστήσουμε την εικόνα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών στο επιβατικό κοινό».
Και συνεχίζει «…τίποτε δεν μπορεί να επιτευχθεί, χωρίς την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού και χωρίς την ανανέωση του γερασμένου στόλου των οχημάτων. Για το λόγο αυτό χαιρετίζουμε τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, με τις οποίες προαναγγέλλει προσλήψεις εργαζομένων εντός του έτους μέσω ΑΣΕΠ σε κρίσιμες ειδικότητες, όπως, για παράδειγμα, οδηγών και τεχνικών».