Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Apple, η Google και η Amazon δέχονται καθημερινά εκατοντάδες βιογραφικά.
Προκειμένου να… περιορίσουν τον αριθμό και να καταλήξουν στους επόμενους εργαζόμενους τους, εφευρίσκουν κάποιες «περίεργες» μεθόδους συνέντευξης.
Όπως κάποιες… αναπάντεχες ερωτήσεις, φαινομενικά «αστείες», αλλά στην πράξη, δύσκολες να απαντηθούν.
Η Google είχε γίνει διάσημη για μερικές από τις ερωτήσεις που συνήθιζε να κάνει.
Διασημότερη, ίσως, ήταν εκείνη όπου ο υποψήφιος έπρεπε να απαντήσει για ποιο λόγο τα φρεάτια είναι στρογγυλά.
Λένε, πάντως, πως έχει σταματήσει αυτή την πρακτική.
Αντίθετα, η Apple λέγεται πως συνεχίζει την παράξενη συνήθεια.
Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που συνηθίζει να κάνει στους υποψήφιους υπαλλήλους.
Πόσα παιδιά γεννιούνται κάθε ημέρα;
Τι βάρος έχει το Εμπάιρ Στέιτ;
Από ποιο όροφο πρέπει να πετάξουμε ένα αβγό ώστε να μην σπάσει;
Πώς θα δοκιμάζατε την αγαπημένη σας εφαρμογή;
Έχουμε έναν εξοργισμένο πελάτη που περιμένει εδώ και 20 λεπτά, πώς διαχειρίζεστε την κατάσταση;
Βάζουμε ένα ποτήρι με νερό σε έναν δίσκο βινυλίου και αρχίζουμε να τον περιστρέφουμε. Τι θα συμβεί πρώτο: θα φύγει το ποτήρι στο πλάι, θα πέσει ή θα χυθεί το νερό;
Πώς θα δοκιμάζατε μια τοστιέρα;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας παγωτό;