Όλοι, όταν αγοράζουμε ένα κινητό, το προσέχουμε σαν τα μάτια μας. Ειδικά τις πρώτες μέρες. Το καθαρίζουμε, το ακουμπάμε προσεκτικά στο τραπέζι και γενικώς το “φροντίζουμε”, όσο περισσότερο γίνεται. Σιγά σιγά όμως, χαλαρώνουμε και πολλές φορές κάνουμε κάποια λάθη. Τα λάθη αυτά, είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσουν τα πρώτα προβλήματα στο κινητό μας. 1. Μη […]
Όλοι, όταν αγοράζουμε ένα κινητό, το προσέχουμε σαν τα μάτια μας. Ειδικά τις πρώτες μέρες.
Το καθαρίζουμε, το ακουμπάμε προσεκτικά στο τραπέζι και γενικώς το “φροντίζουμε”, όσο περισσότερο γίνεται.
Σιγά σιγά όμως, χαλαρώνουμε και πολλές φορές κάνουμε κάποια λάθη.
Τα λάθη αυτά, είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσουν τα πρώτα προβλήματα στο κινητό μας.
1. Μη αυθεντικά προϊόντα
Όταν χαλάει ο φορτιστής του κινητού, πας να αγοράσεις έναν καινούργιο. Βλέποντας τις τιμές μπαίνεις στον πειρασμό να πάρουμε μια “απομίμηση”.
Αυτή είναι η πιο συνηθισμένη κίνηση που δημιουργεί προβλήματα, καθώς μπορεί το καλώδιο, η υποδοχή και όλα να μοιάζουν συμβατά, αλλά δεν είναι.
Το τηλέφωνο θα φορτίσει, αλλά όχι με τον σωστό τρόπο, καθώς με έναν τέτοιο φορτιστή θα αρχίσει να μειώνεται η ζωή και καλή λειτουργία της μπαταρίας.
2. Θήκη ή ασφάλεια
Μια άλλη… μάστιγα των smartphones, είναι η σπασμένη οθόνη.
Μην τσιγκουνευτείς να αγοράσεις μια καλή θήκη. Όταν αγοράζεις το κινητό, έχε στο μπάτζετ σου ένα ποσό για την ασφάλεια του.
Είναι απαραίτητο.
3. Μπαταρία
Καμία μπαταρία κινητού δεν ζει για πάντα.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να την χρησιμοποιείς έτσι ώστε να αποδίδει στο maximum για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Για να γίνει αυτό δεν πρέπει να αφήνεις το κινητό σου να σβήνει τελείως. Μόλις κατέβει από το 20-25% πρέπει να την φορτίζεις και μία φορά στο τόσο να σβήσει τελείως.
4. Ενημερώσεις
Μην αγνοείς τις ειδοποιήσεις για ενημερώσεις, είτε είναι του κινητού είτε εφαρμογών.
Με τον τρόπο αυτό δεν αποκτάς μόνο τη νέα έκδοση μίας εφαρμογής ή ενός λειτουργικού.
Βελτιώνεις και την ασφάλεια, καθώς όλες περιέχουν νέες εκδόσεις για το θέμα αυτό.