“Χέρι” πίσω από τη βλάβη στο «Konrad Adenauer» – Οι γερμανικές Αρχές διέταξαν έρευνα

ΕΞΩΦΥΛΛΟ

“Χέρι” πίσω από τη βλάβη στο «Konrad Adenauer» – Οι γερμανικές Αρχές διέταξαν έρευνα

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Σοκ στη Γερμανία μετά τη βλάβη στο αεροσκάφος της Μέρκελ – Οργιάζουν οι φήμες για πιθανή εγκληματική ενέργεια Οι γερμανικές Αρχές διέταξαν έρευνα Η γερμανική κυβέρνηση, σύμφωνα με τηRheinische Post, εξετάζει το ενδεχόμενο να οφείλεται σε εγκληματική ενέργεια η ηλεκτρονική βλάβη στο αεροσκάφος που μετέφερε την Άνγκελα Μέρκελ στη Σύνοδο των G20 στην Αργεντινή. Το […]

30.11.2018 | 11:13

Σοκ στη Γερμανία μετά τη βλάβη στο αεροσκάφος της Μέρκελ – Οργιάζουν οι φήμες για πιθανή εγκληματική ενέργεια

Οι γερμανικές Αρχές διέταξαν έρευνα

Η γερμανική κυβέρνηση, σύμφωνα με τηRheinische Post, εξετάζει το ενδεχόμενο να οφείλεται σε εγκληματική ενέργεια η ηλεκτρονική βλάβη στο αεροσκάφος που μετέφερε την Άνγκελα Μέρκελ στη Σύνοδο των G20 στην Αργεντινή.

Το περιστατικό αντιμετωπίζεται και ως «εγκληματική ενέργεια», ενώ κυβερνητικοί κύκλοι ανέφεραν ότι συνήθως μετά από τέτοια συμβάντα οι έρευνες στρέφονται «προς όλες τις κατευθύνσεις».

Ο πιλότος του «Konrad Adenauer», που η Μέρκελ χαρακτήρισε «εμπειρότατο κυβερνήτη», έκανε λόγο για μια άνευ προηγουμένη κατάρρευση του συστήματος επικοινωνιών. Αυτό εθεωρείτο αδύνατο σύμφωνα με πηγές των υπηρεσιών ασφαλείας, αναφέρει η RP.

Το πρόβλημα εντοπίστηκε ενώ το Airbus A340 είχε αφήσει πίσω του το Άμστερνταμ και κατευθυνόταν προς τον Ατλαντικό Ωκεανό.

‘Εκανε στροφή προς την Κολωνία, αφού δεν ήταν εφικτή λόγω της κατάρρευσης των ηλεκτρονικών συστημάτων η προσγείωση στην ολλανδική μεγαλούπολη.

Η ίδια η καγκελάριος απέδωσε το περιστατικό σε μια «σοβαρή δυσλειτουργία».

Γερμανική Πολεμική Αεροπορία: «Δεν υπάρχει ένδειξη σαμποτάζ»

Εκπρόσωπος της γερμανικής Πολεμικής Αεροπορίας, πάντως, διέψευσε σύμφωνα με τη Bild τις πληροφορίες της RP. «Δεν υπάρχει καμία ένδειξη εγκληματικής ενέργειας». Πρόσθεσε ότι από τα μέχρι τώρα στοιχεία δεν προκύπτει πιθανότητα σαμποτάζ.

Το χρονικό

Όλα ξεκίνησαν όταν το κυβερνητικό αεροσκάφος μετά από μια ώρα πτήσης και ενώ ακόμη βρισκόταν στον εναέριο χώρο της Ολλανδίας, αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα. Άλλαξε πορεία, κατευθύνθηκε προς την Κολωνία και εν τέλει πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση.

Οι πιλότοι εξέπεμψαν σήμα έκτακτης ανάγκης από το αεροπλάνο της Μέρκελ περίπου 20 λεπτά μετά την απογείωση από το Βερολίνο. Ο κυβερνήτης έστειλε τον κωδικό 7600 -έναν από τους τέσσερις ειδικούς αναγνωριστικούς κωδικούς που μπορούν να μεταδοθούν μέσω αναμεταδότη.

Κλήση για βοήθεια στις επικοινωνίες

Ο κωδικός 7600 από το Airbus περιγράφεται συχνά από τους πιλότους ως «76 – χρειάζομαι το ραδιόφωνό μου» ή «76 – δεν ακούω τίποτα».

Έτσι, είναι μια κλήση για βοήθεια από το πιλοτήριο ότι δεν υπάρχει καμία ασφαλής επαφή με την αεροπορική εταιρεία.

Μικρός ο διάδρομος προσγείωσης στην Κολωνία  

Όταν το A340 έφτασε στο αεροδρόμιο της Κολωνίας, οι πιλότοι αντιμετώπισαν άλλη μια δυσκολία: το αεροδρόμιο βρίσκεται υπό ανακατασκευή και μόνο ο μικρότερος από τους διαδρόμους ήταν διαθέσιμος εκείνη τη στιγμή.

Το αεροσκάφος είναι μακρινών αποστάσεων και έπρεπε να επιβραδύνει πολύ γρήγορα, επειδή είχε καταναλώσει λίγη κηροζίνη.

Δεν μπορούσε να ρίξει τα καύσιμα προσεγγίζοντας στην Κολωνία. Εξαιτίας αυτού, το σύστημα πέδησης υπερθερμάνθηκε και η Πυροσβεστική Υπηρεσία έπρεπε να παρέμβει προληπτικά.

Μέρκελ: Ευτυχώς, υπήρχε ένα εξαιρετικό πλήρωμα και ένας έμπειρος κυβερνήτης

Η Μέρκελ πέρασε τη νύχτα σε ένα ξενοδοχείο στη Βόννη.

«Μπορώ να πω, μετά τα γεγονότα, ότι υπήρξε ένα σοβαρό πρόβλημα. Ευτυχώς, υπήρχε ένα εξαιρετικό πλήρωμα και ένας έμπειρος κυβερνήτης».

Die Welt: 20 λεπτά μετά την απογείωση, ο πιλότος έστειλε τον κωδικό έκτακτης ανάγκης 7600

Ο χειριστής του αεροσκάφους έστειλε τον κωδικό έκτακτης ανάγκης 7600, ο οποίος αναφέρει ότι τα συστήματα επικοινωνίας ήταν εκτός λειτουργίας.

Για δέκα χρόνια, το Airbus Α340-30 της Lufthansa μετέφερε επιβάτες, κατόπιν μετατράπηκε σε κυβερνητικό αεροσκάφος πριν από δύο χρόνια. Όμως το αεροσκάφος Longbus με τον κωδικό 16+01 «Konrad Adenauer» προκαλεί πάντα βλάβες.

Στα μέσα Οκτωβρίου ο ομοσπονδιακός υπουργός οικονομικών Όλαφ Σολτς δεν μπορούσε να επιστρέψει από συνάντηση του ΔΝΤ στο Μπαλί, γιατί τρωκτικά είχαν καταφάει τα ηλεκτρικά καλώδια του αεροσκάφους.

Ο κωδικός 7500 μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναφέρει αεροπειρατεία αεροσκάφους χωρίς να το αναφέρει συγκεκριμένα στην ραδιοφωνική συχνότητα.

Ο κώδικας 7600 απο το Airbus, περιγράφεται συχνά από τους πιλότους ως “76 – χρειάζομαι ραδιόφωνο μου” ή “76 – δεν ακούω τίποτα”. Έτσι είναι μια κλήση για βοήθεια από το πιλοτήριο ότι δεν υπάρχει καμία ασφαλής επαφή με την αεροπορική εταιρεία.

Αυτοί οι κωδικοί έκτακτης ανάγκης εμφανίζονται επίσης σε ορισμένες πλατφόρμες Διαδικτύου που επιτρέπουν στα αεροπλάνα να ακολουθούν τη διαδρομή τους.

Το σήμα έκτακτης ανάγκης παρατηρήθηκε γρήγορα περίπου 20 λεπτά μετά την απογείωση από το Βερολίνο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Exit mobile version