Τι είναι αυτό το influencer, που θέλουν να γίνουν όλοι – Καθόλου ρόδινο, σχεδόν ψυχοφθόρο

PLUS

Τι είναι αυτό το influencer, που θέλουν να γίνουν όλοι – Καθόλου ρόδινο, σχεδόν ψυχοφθόρο

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Αυτό το… influencer, μια ιδιότητα που ακούμε καθημερινά το τελευταίο διάστημα και δεν έχουμε ακόμη καταλάβει τι ακριβώς σημαίνει. Η Αλέξα, που φιλοδοξεί να κατακτήσει το επάγγελμα της εποχής, μιλά ανοιχτά για το πώς είναι η ζωή στο Instagram. Και δεν είναι ρόδινη, όπως πολλές νεαρές θα πιστεύουν. Η 24χρονη Αλέξα Αβραάμ, εργαζόμενη στις δημόσιες […]

06.12.2018 | 13:17

Αυτό το… influencer, μια ιδιότητα που ακούμε καθημερινά το τελευταίο διάστημα και δεν έχουμε ακόμη καταλάβει τι ακριβώς σημαίνει.

Η Αλέξα, που φιλοδοξεί να κατακτήσει το επάγγελμα της εποχής, μιλά ανοιχτά για το πώς είναι η ζωή στο Instagram. Και δεν είναι ρόδινη, όπως πολλές νεαρές θα πιστεύουν.

Η 24χρονη Αλέξα Αβραάμ, εργαζόμενη στις δημόσιες σχέσεις που ζει στο δυτικό Λονδίνο, μίλησε με ειλικρίνεια για το τι χρειάζεται για να φτιάξει κάποιος ένα διαδικτυακό προφίλ.

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό 1843 του Economist,αποκαλύπτει την ψυχολογική πίεση που συνοδεύει μια ζωή εκτεθειμένη τόσο στο διαδίκτυο.

Γεννημένη στη Νέα Υόρκη, η 24χρονη νοικιάζει ένα διαμέρισμα, το ενοίκιο του οποίου πληρώνει ο πατέρας της, πρώην τραπεζίτης, και σχεδιάζει να μετακομίσει μαζί με τον φίλο της, Όλι, φέτος.

Είναι συνιδρυτής της startup Prezzroom, που ειδικεύεται σε πελάτες με προϊόντα ευεξίας και γυμναστικής.

Έχει 1.600 οπαδούς στο Instagram, είναι πρέσβειρα μιας εταιρείας αθλητικών ειδών ένδυσης και μιας εταιρείας began προφυλακτικών.

Όμως, φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια προσωπική εταιρεία και να γίνει influencer πλήρους απασχόλησης.

Εξάλλου, το 75% των παιδιών θέλουν πλέον να γίνουν YouTubers ή vloggers, όπως έδειξε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε πέρυσι.

Μια παρόμοια τάση αναδύεται και στο Instagram. Οι χρήστες με τους περισσότερους οπαδούς πληρώνονται χιλιάδες δολάρια για μια απλή ανάρτηση με ένα προϊόν ή μια εταιρεία.

Η Αλέξα λέει ότι θέλει να είναι όσο τον δυνατόν «πιο γνήσια» γίνεται στην πλατφόρμα.

Από τον Μάρτιο του 2014 που μπήκε στο Instagram, έχει κάνει σχεδόν 600 αναρτήσεις.

Πρόσφατα, παρατήρησε πως όσο περισσότερες selfies βάζει και όσο πιο προσεκτική είναι με τα hashtags, τόσο περισσότερους οπαδούς κερδίζει.

Αυτό όμως είναι σχεδόν ψυχοφθόρο

Παλαιότερα, συνήθιζε να ποστάρει κάτι χωρίς να το σκεφτεί. Τώρα προτού δημοσιεύσει κάτι, θα αναρωτηθεί πολλές φορές, αν είναι καλή ιδέα και αφού το κάνει, θα περιμένει με αγωνία για τα σχόλια.

Είναι σημαντικό να μην πει κάτι λάθος ή να αναστατώσει έναν σημαντικό influencer, γιατί μπορεί να καταστρέψει την καριέρα της.

Η Αλέξα, λάτρης της γυμναστικής, που δεν χρησιμοποιεί προϊόντα με γλουτένη, πηγαίνει συχνά στο γυμναστήριο και ανεβάζει selfies από τις προπονήσεις στο Instagram.

Η σκέψη πως πρέπει να φωτογραφηθεί για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, της ασκεί πίεση σε άλλες πτυχές της ζωής της, όπως για το τι θα φορέσει.

Η Αλέξα αποκαλύπτει πως μπορεί να υποστεί μια κρίση πανικού σχετικά με μια απλή επιλογή ρούχου.

Το κόλπο για μια επιτυχημένη φωτογραφία στο Instagram, είναι η προετοιμασία της πόζας.

Δύο δημοφιλείς επιλογές είναι οι «blogger pose» – που βάζεις μπροστά το ένα γόνατο για να φαίνονται τα πόδια σου μακρύτερα – και η «mirror selfie pose» – που είναι εμπνευσμένη από τις Καρντάσιαν, στην οποία οι γυναίκες ανοίγουν τα άκρα τους.

Ετικέτες
Exit mobile version