«Tο πιο γνωστό ανέκδοτο για την πόλη της Θεσσαλονίκης παύει να είναι πια ανέκδοτο και γίνεται πραγματικότητα», είπε ο Αλέξης Τσίπρας, στον σταθμό του μετρό «Συντριβάνι», τον οποίο επιθεώρησε. Φυσικά, δεν άφησε το… χιούμορ του στην άκρη: «Με μια μικρή καθυστέρηση 30 ετών, το ανέκδοτο παύει να είναι ανέκδοτο. Το μετρό είναι εδώ. Μπορεί οι […]
«Tο πιο γνωστό ανέκδοτο για την πόλη της Θεσσαλονίκης παύει να είναι πια ανέκδοτο και γίνεται πραγματικότητα», είπε ο Αλέξης Τσίπρας, στον σταθμό του μετρό «Συντριβάνι», τον οποίο επιθεώρησε.
Φυσικά, δεν άφησε το… χιούμορ του στην άκρη:
«Με μια μικρή καθυστέρηση 30 ετών, το ανέκδοτο παύει να είναι ανέκδοτο. Το μετρό είναι εδώ. Μπορεί οι πολίτες να μην έχουν την ευκαιρία να το δουν, αλλά είναι το έργο είναι ολοκληρωμένο κατά σχεδόν 95%, όσον αφορά στην κατασκευή των 13 πρώτων σταθμών.
Λείπουν οι συρμοί και λείπει και ο ιδιοκτήτης. Ο ιδιοκτήτης είναι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης, που δικαιούνται μετά από τόσα χρόνια αναμονής να έχουν τη δυνατότητα μιας σύγχρονης υποδομής που θα αλλάξει την ποιότητα της ζωής τους, την καθημερινότητά τους».
Αν και ο πρόεδρος του μετρό τοποθέτησε την έναρξη της λειτουργίας αργότερα, ο κ. Τσίπρας υποστήριξε ότι το μετρό θα ξεκινήσει να δέχεται κόσμο τον Φεβρουάριο του 2020.
«Πιστεύω ότι με την ολοκλήρωση αυτού του έργου -το α’ εξάμηνο του 2019 θα γίνουν οι δοκιμές των συρμών-, πιστεύω ότι με τη βοήθεια των ανθρώπων που απέδειξαν αυτά τα 3,5 χρόνια ότι μπορούν να κάνουν θαύματα, ότι τον Φεβρουάριο του 2020 οι πολίτες θα είναι σε θέση να κάνουν χρήση ενός εργαλείου που το έχουν ανάγκη», ανέφερε.
Έταξε αγορά λεωφορείων και προσλήψεις
Φυσικά, ο πρωθυπουργός υποσχέθηκε προσλήψεις 150 νέων οδηγών λεωφορείων και αγορά 350 νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Όπως ανέφερε, τον Φεβρουάριο θα ενεργοποιηθεί ο νέος οργανισμός ΑΣΥΘ ο οποίος θα έχει την ευθύνη λειτουργίας όλων των Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και του Μετρό συμπεριλαμβανομένου.
Παράλληλα, τον ίδιο μήνα θα γίνει προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια 350 νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για τη Θεσσαλονίκη ενώ παράλληλα έχουν ξεκινήσει και οι διαδικασίες για αναβάθμιση των αμαξοστασίων.
Επίσης, εξήγγειλε άμεση προκήρυξη διαγωνισμού, για την άμεση πρόσληψη 150 νέων οδηγών με διετείς συμβάσεις έργου. Παράλληλα, προανήγγειλε προκήρυξη μετατάξεων τεχνιτών από άλλους φορείς και κυρίως από την ΕΛΒΟ καθώς και δρομολόγηση διαγωνισμού για πρόσληψη νέων μόνιμων οδηγών και τεχνιτών αμέσως μετά τη συγκρότηση του ΑΣΥΘ.