Εντάξει, από κάθε άποψη το Power of Love συνιστά πάτο. Πάτο αισθητικής, πάτο γλωσσικό, πάτο ενσυναίσθησης αυτών που συμμετέχουν, πάτο στο στυλ του φλερτ, ακόμα και πάτο σκηνοθετικό και ηχητικής κάλυψης του… δρώμενου. Αλλά ο πάτος που έπιασε στην τηλεθέαση αιφνιδίασε το κανάλι του Φαλήρου. Γιατί; Εφτά κοπέλες εργοστασιακής παραγωγής από την ίδια φάμπρικα και […]
Εντάξει, από κάθε άποψη το Power of Love συνιστά πάτο. Πάτο αισθητικής, πάτο γλωσσικό, πάτο ενσυναίσθησης αυτών που συμμετέχουν, πάτο στο στυλ του φλερτ, ακόμα και πάτο σκηνοθετικό και ηχητικής κάλυψης του… δρώμενου. Αλλά ο πάτος που έπιασε στην τηλεθέαση αιφνιδίασε το κανάλι του Φαλήρου. Γιατί; Εφτά κοπέλες εργοστασιακής παραγωγής από την ίδια φάμπρικα και εφτά κομψευόμενοι με το παντελόνι πάνω από τον αστράγαλο να συνιστά δομικό χαρακτηριστικό του στυλ τους δεν έπρεπε να τινάξουν την μπάνκα στον αέρα; Και όμως όχι. To «Power of love» χθες Πέμπτη έχασε στη μάχη της τηλεθέασης και μάλιστα από προγράμματα που έπαιζαν σε επανάληψη! Το ποσοστό, είναι 14,4%, έναντι του σήριαλ «Το σόι σου», με 23,9% και του «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», με 20,1%. Το κοινό, προτιμά να βλέπει σήριαλ, αλλά και ταινίες όπως στο Star, που έκανε 16,8%.
Τα νούμερα μίλησαν:
- AΝΤ1: Μια ζωή, 8,8
- ALPHA: Το σόι σου, (Ε) 23,9
- ALPHA: Ο τρελός τα έχει 400, 21,4
- ALPHA: Μην αρχίζεις τη μουρμούρα (Ε), 20,1
- ΣΚΑΙ: The power of love, 14,4
- OPEN: Ο πρίγκιπας της φωτιάς, 5,3
- STAR: Φανταστικά ζώα και που βρίσκονται, 16,8
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ